24 Temmuz 2008 Perşembe

TATİLDE NELER YAPIYORUZ ?

Dedemizle akşamları hamak keyfi süper...



Canımız sıkıldığında bahçedeki salıncak can kurtarıcı olarak devrede...


Bütün gün bahçedeki horozdan kaçıyoruz ,tavuklara yaklaşınca saldırıyor, duruşundan da belli olduğu gibi çok efedir kendileri...



Kolum alçıya alınmadan önceki deniz keyfimiz...




Geçen yaz sünnet oldum ama canımız isteyince aynı kıyafetleri giyip dolaşıyoruz, sağ olsun annem de izin veriyor tabii süreli...
N'apalım doyamadık bu giysilere...




Alçıdan sonra ancak bu şekilde girebiliyorum ama Aslı'nın keyfi yerinde...


Tabii daha çok bu şekilde denize girenleri seyretmek düşüyor bana ama buna da şükür inşallah önümüzdeki salı açılacak alçım, bakalım doktor ne diyecek çünkü pek dikkat edemedim.Islandı, alçım inceldi,salladım kolumu ama ne sonuç olur bilemem. Tek bildiğim çok can sıkıcı bir şey, çoğu hareketimi engelledi..offf.
Yaz tatilimiz aslında daha hareketli ama ancak bu kadarını görüntüleyebildik. Günümüz kısaca şöyle geçiyor:Sabah 9 gibi kalkıyoruz kahvaltı, bahçe-balkon yıkanıyor daha sonra ders yapıyoruz(resim- yazı çalışması , kuran harfleri ya da tatil kitabından hikaye okuma ve ya bulmacalrını çözme) bazen hepsi ama çoğu zaman bir tanesini yapıyoruz.Sonra ben ev işlerine dalınca yemek, temizlik çamaşır gibi çocuklar da bahçede oynuyor(bisiklet, kum, salıncak v.b.)13:00'de öğlen yemeğinden sonra denize iniyoruz 15:30-16:00 arası eve geliyoruz.İkindi kahvaltısından sonra yakın civar gezisi ya babannemize gidiyoruz ya da en yakın market ve ya parka yürüyüş yapıyoruz ama genelde bahçede oynuyor çocuklar, iyi ki yaşları yakın ve 2 taneler Allah'a şükür bu konuda hep memnun oldum ve herkese de tavsiye ederim.20:00 gibi akşam yemeği yiyip ,21:30 da akşam sütü içip ve duamızı edip en geç 22:00'de uyumuş oluyoruz(tabii bu saatler çocuklara ait )Onlar uyuduktan sonra ben de internete girebilirsem ya da kitap okuyorum uyuyana kadar bu aralar modası geçse de Şu Çılgın Türkleri okuyorum acayip sürekleyici ve tarih sevenler için çok güzel bir kitap ama bütün orta-lise öğrencilerinin okuması gerek.İşte böyle dostlar evimizin bahçeli ve denize yakın olması sebebiyle sayılı insanlardan olduğumuzu unutmayıp Allah'a çok şükrediyoruz.
Allahım bizi hep şükredenlerden eyle...




Hiç yorum yok: