25 Ağustos 2008 Pazartesi

ASLI'NIN DOĞUMGÜNÜ KUTLAMASI

Aslı'nın doğumgününde bana dayımın hediye ettiği Kızma Birader oyununu Pınar ablamla bol bol oynadık, çok iyi öğrendim.

Dedemle babaannem Aslı'nın doğumgünü olmasına rağmen bana da hediye robot almışlar, çok sevindim. Aslında gelen herkes hem beni hem de Aslı'yı hediye konusunda çok sevindirdiler.



Hediyelerimden biri de kelebek kanatlarıydı, görünce sevinçten uçtum.






Çok eğlenceli ve güzel bir bahçe kutlaması oldu. Bütün sevdiklerim ve beni sevenler gelmişlerdi.






Kutlamanın sonunda dedemin süpriz olarak aldığı havai fişekleri patlattık, tabii hemen duvarın üstünde yerimizi aldık ve en yakından biz izledik.




Böyle davetleri detaylı anlatmayı yapan var yapamayan var mantığıyla anlatmak istemesem de başka sitelerde sofraların detaylı resimleri bile var ve güzel de fikir alabiliyoruz diye ben de anlatmaya karar verdim. Bu seferki kutlamamızı öğleden sonra bahçe kokteyli olarak düşündüm ve hep soğuk servis yapılabilecek yiyecekler tercih ettim.

Menü: Şakşuka(biber-patlıcan kızartma soslu)

Zeytinyağlı barbunya

Kırmızı biber- sivri biber soslu

Kokyeyl köfte-patates kızartma

Yoğurtlu havuç salatası

Peynirli-pastırmalı börek

Panik köfte (bulgur köftesi yoğurtlu)

içecek ve salata ortada

ve tabii resimdeki pasta (kendim yaptım) yanına çay

kalabalık ve bahçede ağırlanan misafir için ve özellikle de hava sıcaksa bu şekil mükemmel oluyor, tavsiye ederim.

Önce bahçemizi temizleyip süsledik, soframızı düzenledik. Beklediğimiz misafirlerimizin yarısı şehiriçinden geldiği için erkenden bizimle olup yardım ettiler Allah razı olsun(özellikle Aysel halam ve Nurhayat yenge) Bütün davetliler gelince (bir ailemiz maalesef katılamadı) başladık kutlamaya tabii en çok çocuklar sevindi çünkü Allah razı olsun herkes hem hediye getirmiş hem de her iki çocuğuma da getirmişler ayırt etmemişler.Bu kutlamalardaki benim amacım esasen hem aileyi ve sevdiklerimizi bir araya getirebilmek hem de çocuklara kalbalığın zevkinden ve bereketinden tattırabilmek.Hem Aslı ile hem de Alperen ile ayrı ayrı ilgilenen ve onlarla oynayan Pınar ablamıza da ayrıca teşekkür ederiz.Çocuklar genelde çok mutlu oldular. Ama güne damgayı vuran seyretmeye doyamadıkları havai fişek oldu.

KIZIMA,

Aslı kızım doğalı tam beş yıl olmuş.Herkesin dediği gibi çok çabuk geçmiş seneler , gözümün içine baka baka büyümüşsün ve yine gözümün içine bak baka da genç kız olup yaşlanacaksın belki de. Hiç uzak geleceğe dair planlar yapamam ama inşallah her mutluluğunda yanında olabilirim. Daha dün gibi abinden yediğin dayaklar ama artık sen de karşılık verebiliyorsun, abin gibi bisiklet sürebiliyorsun,adını yazabiliyor, 20'ye kadar sayabiliyorsun, dişlerini fırçalayabiliyorsun,kendin giyinebiliyor,yüzebiliyor, istersen yatağını kapatabiliyorsun, sofra kurma da yardım edebiliyorsun, evi toplamada keyfin yerindeyse yardım edebiliyorsun ama en iyi laf yetiştiriyorsun. O kadar büyüdün ki bizimle daha fazla tartışabiliyor ve cümleleri öyle yerli yerinde kullanıyorsun ki sanki arkadaşımla sohbet ediyor gibi oluyorum. Kısacası hiç ummadığım bir hızla büyüyorsun Allah her ikimize de yardım etsin. Seni çok seviyorum.

6 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

İyi ki doğdun Aslıcım. Yeni yaşın kutlu olsun. Ömrün huzur içinde geçsin inşallah.

Gül hanım pembe de mi giyermiş hem de en canlısından.

Yeşil dışı tercihlerini gördüğüme çok sevindim.
Yakışmış şekerim, çok tatlı olmuşsun.

Havai fişekleri ben de çok seviyorum. Gece eğlencelerinde güzel bir heyecan oluyor.

Aslı da kelebek gibi çok şirin olmuş.

Alperen de öyle. Robotu da süpermiş hani.

Ayça dedi ki...

Allah hayırlı sağlıklı mutluluk dolu nice seneler nasip etsin.
Ne güzel bir kutlama olmuş hem mekan olarak hem de sevdiklerinizin bereketi ile.
iyi ki doğdun Aslı :)

gül dedi ki...

yasemincim yaz kreasyonumun renk yelpazesi daha geniş tabii daha canlı renkler kullanıyorum kış gibi değil
ayça ve yasemin içten dilekleriniz için teşekkürler

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rabbim hayırlı, uzun, güzel, sağlıklı, mutlu bir ömür versin prenses aslıya ve tüm ailesine.
ne güzel yapmışsın tüm sevdiklerinizle bir arada güzel bir gün geçmiş. havai fişeklere ben de bayıldım :D
doğum günüm yaklaşıyo sölimde benim için de patlatsınlar :D

muko dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun aslıcık,rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip eylesin inş..

ne güzel bir kutlama olmuş..
sevgiler..

Ayşe dedi ki...

ufff gecikmisiiim :(((

Aslicigin dogum gununu tebrik eder, huzur ve hayir icinde bir omur gecirmesini dilerim. Cok guzel bi kutlama olmus, masaallah cok hazirliklar yapmissiniz, dedesiniz havai fisek dusunmesi hele, bayildim :)