14 Şubat 2009 Cumartesi

CUMARTESİ GEZİLERİMİZ

Bugün programımız yoğun alduğu için sabah kalkar kalkmaz kek yaptım.
Genelde gideceğim yerlere kendi yaptığım ürünleri götürmeyi tercih ediyorum tabii şartlar uygunsa.
Bugün de babanneme gideceğimiz için kek yapmak istedim. Kek konusunda iyi olduğumu söylerler. Bugün genelde yaptığımdan biraz değişiklik yaptım mutlu çocukların annesi Ayşe'nin kekinden aklıma geldi hindistan cevizi kullandım. Esas hamuru karıştırdıktan sonra yarısını kalıba döktüm ve resimde de görüldüğü gibi bir tarafına ceviz ve limon kabuğu diğer tarafına da hindistan cevizi ve çikolata parçaları koydum. Hamurun kalanına da kakao karıştırıp tekrar üzesine döküp fırına verdim. Sonuç görüldüğü gibi...
Tarifini merak edenlere temel hamuru için:önce 3 yumurta ve 2 bardak şeker karıştırılır. 3 bardak un
1 bardak süt
1 bardak sıvı yağ
1 kabartma tozu ve biraz tarçın
yarım limon suyu
Gerisi yukarıda anlattığım gibi isteğe ve zevke bağlı her malzeme uyar.
Eşim cevizli sevdiği ama çocuklar yemediği için keklerimi genlede yarı yarıya farklı malzemeyle yapıyorum.

Sonra toparlanıp anneme gittim. Çünkü yarın kardeşim ve babamın doğumgünü ve akşam yemeğe anneme halamlar ve biz gideceğiz. Doğumgünü pastasını yapmak için gittim ve çok güzel de yaptım. İnşallah yarın da onu resimleyerek anlatırım.


Canlı müzik dinleyen müzik severler...
Cevahir avm'ye gittik annemden sonra.
Öğrencilerimle buluşup çocuk tiyatrosuna gittik.
Çocuk tiyatrosu Devlet Tiyatrolarına aitti ama
Büyükşehir Belediyesi'nin çocuk tiyatroları inanın çok çok daha güzel.
Geçen sezon da daha çok belediyeninkilere gitmiştik, kesinikle daha eğlenceli ve eğitici.


Koltuklarına güzelce yerleşen öğrencilerim ve afacanlarım...



Tiyatrodan sonra Mimaroba'daki yeni evine taşınan babanneme gittik. Çok mutlu oldu ve olduk. Deniz manzarasında çaylarımızı içtik, sohbet ettik.
Çocuklar dolma harcı yoğurdular babannemle.
Yoğurma işinin her türlüsünü severler ve hemen ellerini yıkayıp işe koyulurlar.


Babanneme doyamadan ayrılıp, Zeytinburnu'ndaki Olivium avm'ye gidiyoruz. Gerçekten de tam bir outlet mağazalar merkezi, çok inridim var ama
biz sadece yarınki doğumgünü sahiplerine hediyeler aldık.
Ve çocukları eğlendirdik.

Kaplan maskesiyle Alperen...
Uçan balonuyla Aslı...

Allah'a şükür bugünü de kazasız belasız ve hastalıksız geçirdik.

Bakalım yarın neler olacak...?








2 yorum:

Adsız dedi ki...

ÖĞRETMENİM aslıilealperen sorması ayıptır ne yoğuruyor.








özlem sude öz

Adsız dedi ki...

huhu öğretmenim neden cevap vermiyorsunuz?
özlem sude öz