4 Mayıs 2009 Pazartesi

3 GÜN TATİL ÖZETİ



1 Mayıs bayram falan değil resmen polise,sivil halka ve esnafa zulüm, işkence.


Birçok işsiz güçsüz kendini ispat etmek isteyen gençlerin kullanılması. Şu resme bakın pislik, karmaşa ve eziyet. Sloganlar, kavgalar, taşlar, biber gazları...


Ama biz herşeye rağmen 12:30da çıkıp anneme gittik, olaylar hafiflemişti.


Üst komşum Mari teyze ve akrabamız Asiye abla ile kızları da geldiler. Oturduk,sohbet ettik, çay içtik. Cumartesi nişan olduğu için hala birkaç eksiğim vardı, onları tamamlamak için Aslı ile Osmanbey'e alışverişe çıktık. Sağnak yağmura yakalanıp ıslandık ama değdi. Gönlüme göre herşeyi buldum Allah'a şükür.Artık nişana hazırdım.

Cumartesi çaya alt sokakta oturan yengemize ve arkadaşım olan kızı Funda'ya davetliydik.Tabii ayrıca annem, Aysel halam, Nurhayat yenge ve kızları İnci ile Esra, İkbal halamın kızı Merve'de oradaydı. Hatta bizim çocuklar ablalarını çok sevdikleri için hep onlarla sohbet ettiler, resim çektirdiler. Sonra Funda ablalarının onlar için hazırladığı çizgi filmleri seyredip, ikramlardan yediler, beni hiç üzmediler, maşallah.


Eveeet....Aylardır çoluk çocuk olmasını beklediğimiz nişan sonunda oldu.
Herkes ve biz de tabii çok özenle hazırlanmış bir şekilde geldik. Bahçelievler Piramit Garden'da düzenlenen nişanımız çok hareketli ve eğlenceli geçti.Pist hiç boş kalmadı. Bizim çocuklar bile hep halay çektiler, çok eğlendiler. Sadece yedi çocuk vardı ve hepberaber oynadılar güzelce. Pek heyacanlı görümcem ve eniştem, birbirinden şık kız yeğenlerim(Pınar ve Tuğba) ama esas oğlumuz Ercan ve müstakbel gelinimiz Hülya'ya birkez daha hayırlı olsun diyorum. Onlar için haftalarca, bizim için günlerce süren nişan hazırlığı işte bu birkaç saat içindi ve geçti gitti. Darısı düğüne inşallah.


Pazar günü hava güzeldi ve değişmeyen adresimiz olan yazlık evimize gittik. Bahçemiz yine cennetten bir köşeydi sanki. Her mevsim ayrı güzel şu bahçemiz. Bütün ağaçlarımız neredeyse ç,çek açmış.İlk resim kapının girişindeki leylak ağacından harika kokuyor. Çocukların tırmandığı ise vişne ağacımız. O vişnelerden annem harika reçeller yapıyor zamanı gelince.

Aslı hanım oyuncağıyla beyaz çiçekler açmış ayva ağacıyla poz vermek istedi. Ama sonra ben ikisinide daha beyaz bir süsü çiçeğinin yanında yakaladım ve hemen değerlendirdim. Günümüz güzel geçti, en güzel yanı ise mangal benim için , tabii çocuklar da çok seviyor. Sonra bir telaşla eve dönüp çocukları yıkayıp hemen yatırdım. Bu haftada yine yoğun olacak bir program hazırlıyorumda...





Hiç yorum yok: