6 Mayıs 2010 Perşembe

GEÇEN HAFTASONU-SINIF GEZİSİ

Cumartesi hava güzel olunca yine gittik Büyükçekmece sahiline, tam sezon açılmış yani trambolin bile gelmiş. Zaten dondurmayı 1 aydır yiyorduk ama trambolin de açılmışsa yaz gelmiş demektir.
Pazar günün değişmez klasiği yazlık eve gittik.
Genel anlamda pek tadı yok yarı şantiye olduğu için ama
bahçe ve hava çok güzeldi...Çocuklar da tadını çıkardı tabii.
Biz de her bahar fon olarak kullandığımız bu adını bilmediğim güzel çiçek önünde sırayla resim çekildi çocuklar, annem ,ben ve kardeşimle.


Bugün daha önce planladığım sınıf gezimi gerçekleştirdim.
İlk durağımız Miniatürk'tü. Aslı'yı da aldım yanıma Alperen daha önce gördüğü için gelmek istemedi zaten pek gezi heveslisi değildir genelde.
Öğrencim Dilara ile çok iyi anlaşıyor Aslı kızımız hiç ayrılmıyor yanından.


Daha sonra Panorama 1453 Fetih Müzesi'ne gittik. Tam anlamıyla yaşadık o atmosferi çok güzel hazırlamışlar. Düşünüp gerçekleştiren ve hazırlayanlardan Allah razı olsun. Top sesleri o kadar gerçekçiydi ki çocuklardan korkanlar bile oldu.


Serviste de yanından ayrılmadığı Dilara ile....


Bu hafta biraz kitap alalım dedik, gerçi evde daha okumadığımız kitaplar vardı ama bunlara dayanamadık. Geçen haftadan anneannemize sipariş etmiştik Aslı için Timaş'ın yeni okuyanlar için olan öykü setini ve bu aralar Allah'ı çok merak eden Alperen için de Allah'ı Merak Ediyorum1-2'yi (uğurböceği yayınları) İkisi de çok sevindiler kitaplarına maalesef bizim buralarda NT yok. O yüzden anneannemize sipariş veriyoruz ya da indikçe İstanbul2a biz bakıyoruz. Hocam Erhan Afyoncu'nun Fatih'le ilgili kitabı Truva'nın İntikamı kitabını da bugün Fetih Müzesi'nden kendim için aldım. Aslında kitap listemde almak istediğim Leyla, Küçük Arı ve Bozkırın Sırrı Türk Peygamber kitapları da var , bakalım alırız okuruz inşallah.
Allahım bol bol okuyup ,okuduklarımızla amel etmeyi nasip et.








1 yorum:

Adsız dedi ki...

o korkanlardan biride benim (yaren):))))