27 Mayıs 2011 Cuma

SONUNDAAAAAA.....



Artık bilmiyorum kaç ay oldu laptopum bozuktu...daha doğrusu servisteydi ama olmadı bizde başka bir yere yaptırdık ve bugün kavuştum...hemen resimleri yükledim...ve hizmete soktum.

Şöyle bi baktım da şubat ayından itibaren kısa bir özet geçmek ve resimleri elemek gerekmiş...çünkü tamirde photoscape programım yok olmuş...hiç yüklemekle vakit kaybetmeden hatta facebook'a bile girmeden blogumu güncelleyeyim dedim...;)


Dayımızın doğumgünü aslında 15 Şubattı ama biz kısa bir tatile gideceğimiz için önceden kutladık.

Anneannemizin babası büyük dedem de bizimleydi..


Aslında dedemle dayım aynı gün doğmuşlar.

Biz de her sene ikisini birden kutluyoruz.



Şubatın ortası bu ne demeyin...süper oluyor havuz keyfi...



Şişli Bld.'nin misafiri olarak Kumburgaz Artemis Marine Prinses otelinde çok güzel bir haftasonu geçirdik.




Otelde en uzun bıyığa sahip dedeyi de gördük hem de yakinen..;)



Kış ortasında yaz güneşi gibi gözümüzü alıyordu.



Daha neler yaptık ama vakit azlığından ekleyemiyorum.


Bol bol dinlendik, yüzdük, spor yaptık, yedik içtik..Çocuklar da bizimkilere ek ayrıca masa tenisi ve bilardoya merak sardı.
Yarın inşallah devam edeceğiz.Şimdilik hoşçakalın...:)




Hiç yorum yok: