29 Şubat 2008 Cuma

HAFTASONU PLANLARI

gene haftasonu geldi annem ne yapsak diye düşünüyor e tabii biz de

Allah'a şükür faaliyetsiz bir haftasonumuz geçmedi gerçi annem yarın sabahtan itibaren yine dolu ama öğleden sonrası bize ait inşallah güzel planları vardır

hava güzel olacağa benziyor açık hava gezintisi bizim dilimizde parka gitmek güzel bir seçenek olabilir geçen hafta tiyatroya gitmiştik annemin öğrencileriyle beraber çok eğlendik

iyi ki büyükşehir belediye tiyatroları var bütün çocuk oyunlarını seyrettik nerdeyse bir tane kaldı seyretmediğimiz inanıyorum ki o da harbiye sahnesine gelince annem bizi ona da götürür

neyse şimdilik biz bu haftaya bakalım alperen: elimde değişik kabarcıklar çıkmıştı hem de sadece sol elimde kızarıklıklar alerji dedi doktor ama neye karşı olduğunu bulamadık neyse ki verdiği kremler iyi geldi de artık kaşınmıyor
aman ne zormuş alerjiyi geçirmek doktor ablam en az iki haftada geçer dedi bekliyorum hala...
Allahım n'olur bütün hastalara şifa ver

çocuklarımı mümkün olduğu kadar haftasonları gezdirmeye çalışıyorum ya ev gezmesi ya da ev dışı ama onlar da acaba evde kalmak istiyorlar mı diye düşünüyorum hani bütün hafta okuldalar ya bütün gün evi özlüyorlardır diye düşünüyorum hem de değişik ortamlara girmek iyi gelir sosyalleşmek iyidir diyorum ve gene arada kalıyorum .

Allah'ım nimetlerinin fazlalığından ben hep kararsız kalıyorum sana çok şükür ki bu imkanlara sahibim çok şükür , çok şükür ...



Hiç yorum yok: