2 Mart 2008 Pazar

1 Mart Cumartesi

Annemin sabah yaptığı açıklamalar üzerine günümüzü değerlendirmeye başladık ama aslında pek istemiyorduk bu planı sabah annem öğrencilerini kursa götürdü tamam bu alıştığımız bir şeydi iki saatliğine anneannem( annemin sığınağı kurtarıcısı ) geldi yanımıza

annem gelince planın istemediğimiz bölümünü öğrendik meğerse annemin teyzesinin kızı hülya teyze bizi davet etmiş biz de gitmek istemedik çünkü bilmediğimiz bir yerdi önce metroya sonra minibüse binerek vardık gültepe'ye geldiğimize memnun olmuştuk şimdi çünkü atakan annemin teyzesinin diğer torunu ve hülya teyzenin iki çocuğu da oradaydı güzelce oynadık çay içtik ve eve geldik demeyeceğiz çünkü gezintimiz devam ediyor asiye teyzemize gittik yani arkadaşımız gözde ve sena'nın annesi 1-2 saat de orada oynadık sitemizin reklamını yaptık ve gene eve gitmedik artık akşam olmuştu ama annem bu belli olmaz aklı gittik bana(alperen) mont aldık seneye inşallah birinci sınıf olucam ya o zaman giyineyim diye sonra eve geldik Allah'a şükür ama yine giremedik çünkü komşu teyzemiz dizlerinden ameliyat olmuştu ve annem her akşam ona iğne yapıyor doktor vermiş tabii hemen oraya çıktık akşam iğnesini yapıp cicilerimizi gösterip öyle evimize indik(5.kat) elhamdürillah

Allah kimseyi akrabasız eşşiz dostsuz bırakmasın



çocukları evden çıkarmak bir dert içeri sokmak ayrı bir dert çıkana kadar her türlü pazarlığı yapıyoruz sonra memnun kalıyorlar ama bir daha ki sefere yine unutuyorlar

çocuklarımın evde kalıp televizyonkolik olmalarını istemiyorum hiçbirine 2,5 yaşına kadar tv seyrettirmedim ama artık büyükler ve kumanda ellerinde o yüzden mümkün olduğu kadar ev dışında vakit geçirtmeye çalışıyorum ki tv den uzak kalsınlar akşamları bazen zorla kapatıp eski oyunları oynuyoruz körebe nesi var gibi ama zor oluyor tabii her zaman o kadar uzun vakit ayıramıyorum malum haftaiçi çalışıyorum yorgunluğu bırakın gelince yapacaklarım oluyor o zaman tam randımanlı çocuklarla ilgilenemiyorum yemek yedirip uyku öncesi hikaye okuma ve dua bölümünü saymazsak ya kendi başlarına oynuyorlar ya da tv seyretmek istiyorlar Allahım sen çocuklarımızı zararlı dış etkenlerden koru

Hiç yorum yok: