18 Haziran 2008 Çarşamba

HAFTASONU YAPTIKLARIMIZ


Değmeyin yemek keyfimize...
Bu hafta ilk defa cuma akşamından gittik Mimarsinan'a.
Annemle anlaşma yaptık artık burada hep kendimiz yiyeceğiz yemeklerimizi.

Nasıl salıncak keyfi ama...?
Cumartesi bütün gün bahçede oynadık , annemde bol bol çamaşır yıkadı.
Akşam üstü bizi önce markete sonra da parka götürdü.

Dengede yürüyebiliyorum, işte ben !


Mimarsinan'ın cumartesi akşamlarının vazgeçilmezi Albatros sahilinde gezi.
Dedeme rica ettik bizi götürdü. Dondurma ve mısır yedik , parkta eğlendik ve tabii bol bol yürüdük.



Bu parkın salıncakları hayvanlıydı, çok beğendik.



Pazar günü yine bütün günümüz bahçede geçti. Herkesin bahçede bir işi vardı. Biz de bulduğumuz kaplumbağanın peşine düştük.



Haftasonunun tamamını ilk defa yazlık evde geçirdik, çocuklar da çok sevindi, gün sayıyorlar 2 mi 3 mü inanamıyorlar, ama pazar akşamı gerçek hayata döndük tabii.Oradaki 2 günümüz çok hızlı ve yorucu geçti abartmadan tam 6 makina çamaşır yıkadım, tabii astım kaldırıdım ve bir sürü eşyayı da havalandırıp yerine koydum. Ufak çaplı bir temizlik daha yaptım, çocukları gezdiridm ve tabii bahçeyle ilgilendim. Yani kısaca çok yoruldum. Allahım diyorum bazen kendi kendime hiç yorulmayacağım bir günüm olacak mı acaba, sonra da canım sıkılırdı herhalde deyip halime şükrediyorum.
Allahım herkese günlerini dolu dolu geçirebileceği güç ve sağlık ver.

2 yorum:

muko dedi ki...

öncelikle aminnnnnnnn..
fotoğraflar çok güzel çocuklar çok güzel..
sanada Allah yardım etsin maşallah 6 makina haaaaaa,ee bird ebunun ütü gibi bir derdi olmasa yıkamak kolay da..

sevgiler..

Ayça dedi ki...

Ya maşallah ne kadar şanslısınız. Hem İstanbulda yaşıyorsunuz hem de her haftasonu yazlıpa gitme fırsatınız oluyor, Allah bozmasın.
Demek yemeklerini kendileri yediler bu harika bir haber. İnşallah gerisi de gelir herşeyden yerler isterler.