24 Eylül 2008 Çarşamba

HASTAYIZ

Önce Alperen'le başladı hastalık serisi.Sonra Aslı şifayı kaptı hatta hala Aslı hasta.Ve ben de dün aynı tür hastalıktan geçireceğimin sinyallerini aldım hatta daha ağır bir şekilde geçiriyorum.Dün ses tellerimin gerilmesi ve acımasıyla başlayan hastalık bugün bütün kemiklerimin ağrıması, burun tıkanıklığı, öksürük, baş ağrısı ve kulak doluluğu ile devam etti. Allah beterinden saklasın ama insanı birden düşürüyor. Okulda çok zorlandım başımı dik tutmak için hep yatmak istedim ama ne çare ki hem okulda hem de evde sürekli hareket halindeydim. Allahtan çocuklarıma hasta olduğumu ve evi çok dağıtmamalarını rica ettim ve onlar da çok anlayışlı olarak dağıttıklarını kendileri hemen topladı, Alperen ödevini çabuk bitirdi ve yemeklerini kendileri mızlanmadan yediler ve Allah'a şükür uyudular artık ben de yatabilirim.
Bu aralar salgınmış bu gribal hastalık aman dikkat edin nasıl edilecekse.... vitamin yani bol sebze-meyve takviyesi yapın.
Allahım sana şükürler olsun hastayım.

1 yorum:

muko dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,bizim evdede Ömer önceleri burun akıntısı boğaz ağrısından şikayet etti ilaç takviyesi ile başlamadan geçti şükür,ama Enes hasta ayakta idare ediyor ama geceleri tıkanıyor ses gidiyor,eşimde hasta olma yolunda sinyaller veriyor

buradada çok salgın var herkesler gırıp..
tekrar geçmiş olsun.