16 Ocak 2009 Cuma

CANIM OĞLUMUN DOĞUMGÜNÜ

Alperen'in bugün doğumgünü...
Tam doğduğu gün kutlamayı özellikle çok severim
zaten kendi de okulda kutlamak istedi ve
öğretmeninden izin alarak beslenme dersinde bu küçük kutlamayı gerçekleştirdik.
Canım oğlum, tatlı oğlum,
7 yıl önce hayatımıza doktorunun söylediği günden tam 12 gün sonra geldin hatta gelmek istemedin , biz seni zorla aldık o çok rahat olduğun yerden.
Ama iyi ki gelmişsin, o kadar mutluyduk ki geçmeyen gazların, gece uykusuzluklarım hiç umrumda değildi. Çocukluğun tek geçmesin diye daha 19 aylıkken kardeşin oldu. Arada kıskandın tabii daha sen de çok küçüktün ama yine de çoğu emsallerine göre o dönemi çok güzel atlattın. Çok uysal, uyumlu, kuralcı bir bebektin. Hergün aynı saatte yer, aynı saatte uyur ve aynı saatlerde seni gezmeye dışarı çıkarırdım.
Şimdi okulda aynı kurallara uyman devam ediyor ama bazı konularda. Öğretmeninin dediklerinden hiç çıkmaman beni çok mutlu ediyor. Ama okumayı pek sevmemen ve tenefüslerde sürekli koşturman beni biraz üzüyor. Evde senin için fazladan aldığım matematik kitabını ben demeden açıp çözmen ise mutlu ediyor. Gece sütünü içmeden ve duanı okumadan yatmayışın da çok güzel. Ama hala yemek seçmen ve çoğunlukla yemeği kendin yememen en üzüldüğüm durumun. İlk geçen yıl haziran ayında sana bakış açım değişti anaokulu yıl sonu gösterisinde; o zamana kadar benim küçük oğlumdun, sessiz ve girişken olmadığını düşünüyordum.
O gösterideki danslarınla değişti fikrim, bu sene de tenefüslerdeki halin bana artık tamamen senin biraz afacan olma yolunda olduğunu gösterdi.
Benim canım oğlum, sana daha anlatmak istediğim çok şey var söyleyemediğim.
Allah seni bana verdiği için çok mutluyum,
seninle gurur duyuyorum, seni çok seviyorum.
Hatta ilk defa bu gece benden uzakta
evinden başka yerde
anneannende kalıyorsun(uz), ev çok sessiz siz olmadan.
Yarınki doğumgünü kutlaman için hazırlık yapacakmışsınız orada.
Herşey inşallah gönlünce olur hayatın boyunca canım oğlum...

4 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Ne güzel sevgi dolu bir yazı olmuş bu böyle.
Acık ta buruk.
Bir gece bile ayrı kalmak çok zor dimi?

Rabbim ayırmasın.

Alperen kuzusunun oğluşunun kıpırcanının doğum gününü kutluyor tatlı yanaklarından öpüyorum.

Ayrıca bu çocukta acayip dans yeteneği var bence.
Hala o gösterideki hali gözümün önünde canlı duruyor.

уαѕємin... dedi ki...

mutlu sağlıklı huzurlu ve aydınlık bir gelecek diliyorum oğluşa

sevgilerr

gül dedi ki...

her ikinize da ayrı ayrı teşekkürler yaseminler
evet yasemin ben de o dansı unutamıyorum işte benim dönüm noktam da o

Ayşe dedi ki...

amiiiin....

cok kizdim simdi kendime, nasil gelmedim ki ben buraya, niye geciktim ki boyle.....

Gul, Alperen in dogum gununu gecte olsa en icten dileklerimle kutlarim...Sagllik, basari, guzel ahlak ve huzur hic yanibasindan ayrilmasin insaallah...

Ve seni de tebrik ederim boyle ilgi ve sevgi ile pirlanta gibi cocuklar yetistirdigin icin...