2 Ocak 2009 Cuma

ŞUNDAN BUNDAN

Yılın son gününü bizim okulda geçirebileceğine dair Aslı'ya söz vermiştim.Nasıl sevindi anlatamam. Sürekli başımın etini yiyordu bizim okula gelmek için , hiç istemiyordu kendi okuluna gitmeyi. Aslında aynı okuldayız da malum yeni binamız bitmediğinden başka okullarda misafiriz bu dönem, o yüzden Aslı ile okullarımız aynı olsa da binalarımız farklı olduğu için çok zorluk çektim Aslı açısından.


Öğrencilerimin hepsini çok seviyor , sırayla hepsinin yanına oturmaya çalışıyor,

tabii favorileri de var ama aramızda...

Müzik dersinde flüt çalmayı ve zil çalınca tenefüse çıkmayı çok seviyor.



Yılın son günü bir öğretmen arkadaşımın Alperen'e hediye ettiği saat.

O kadar sevindi ki hemen pil taktı ve hiç yanından ayırmadığı gibi resmini de çekmiş.

Zaten şimdi ki resimler onun eliyle çekilmiş, ona ait resimler.

Çocuk menüsünün vazgeçilmez oyuncaklarından o gün seçtiği pengueni resimlemiş kendi özel arşivi için...

Yine Alperen'in gözüyle kendi odaları...


Güzel oğlum ve kızmla akşam etkinliklerinden biri...



Onlar güzelce kesti mecburen ben biraz şekil vermek zorunda kaldım...



Ve işte güzel kar taneleri...
Her bir şekilin farklı olması (orjinali gibi )çok hoşlarına gitti.
Ayrıca üstten sallanan ilk dişini de ben çektim , şimdi çok tatlı oldu.

Kapanış...

Güzel kızımın babasının kucağında keyifle TV seyretmesi.





Bugün Aslı'yı okula göndermedim gece kustuğu için ama sabah kalktı birşey yok. Tabii hemen nane , kızarmış ekmek falan ama yine göndermeye cesaret edemedim.Benim de komşu annem olan üst katımda oturan Mari teyzeye bırakıp okula gittim. Gözüm hiç arkada değildi çünkü ben de onunla büyümüşüm.Bu apartmana taşındığımızda 1 yaşındaymışım ve o yine vardı. Malum babaannem ve annemler taşındıkları için tek kaldım buralarda kolum kanadım kırık. Çocukları 1 saat bırakıp da bir işimi görecek hiç kimsem kalmadı komşu annemizden başka..Allah ondan razı olsun ve tabii çocuklarımızı yetiştirmemizde yardımcı olup da biraz da olsa nefes alamamızı ,bir 'ooh' çekmemizi sağlayan herkesten Allah razı olsun.

Tabii burada en çok alkış ve dua annelerimize...



3 yorum:

sühendan dedi ki...

Allah büyükleri başımızdan eksik etmesin.Yardımları çok bizlere...

Alperen çok tatlı olmuş.Sende iyi cesaret etmişsin.Ben hiç çekemem gibi geliyor ama başa gelince belki de yapabilirim.

Kar şekilleriniz çok güzel olmuş.Bende o kitaptan almak istiyorum.Elimizdeki kitap bitince...

Ayşe dedi ki...

Aslinin yerinde olmak isterdim bende..ohhh ne guzel ogretmenin kizi olarak sinifta, tum ozel ilgi ve alaka da onda..valla cok ozendim ;)

Alperen in disi de cok yakismis, hayirli olsun, cidden iyi csaretle cekmissin sende, ben cok korkuyorum, bir iki kere denemeye calistim hemen vazgectim geri..

gül dedi ki...

ooo hanımlar diş çekmek artık bende hobi oldu çünkü daha önce yani benim öğrenciler 1.sınıfken önce onları çekip uzmanlaştım
artık Alperen bana kolay geliyor
Aslı aynen Ayşe'nin dediği gibi ona olan özel ilgiden çok memnun olduğu için hep istiyor sınıfa gelmeyi ama tabii ben kabul etmiyorum mecburiyetler hariç