4 Nisan 2009 Cumartesi

CUMA-CTS KISA ÖZET

Cuma günü öğrencilerimle İTÜ'de açılan Su Sergisi'ne gittik, o yüzden okulda değildim, zevkli geçti, yeni bilgiler öğrendik. Sonra Alperen'i de okuldan olarak öğrencim Duygulara gittik.İyi ağırlandık teşekkür ederiz,hoş ve samimi bir ortamdı ama Aslı'yı okuldan almak zorunda olduğumuz için erken kalkmak zorunda kaldık. Aslı'ya söylememiştik ve duyunca biraz kırılıp üzüldü.
Ama bir sonraki gezimizle gönlünü çabuk aldım.



Duygu, Alperen ve Mertcan

Aslı'yı da okuldan alıp yeni doğum yapan öğretmen arkadaşım Fatma'ya uğradık bebeğini görmek için. Çok tatlı bir oğlu olmuş: Akif Taha bey... adıyla yaşasın, hayırlı uzun bir ömür diliyoruz. Çocuklar Akif'le biraz ilgilenip daha çok onun oyuncaklarıyla oynadılar.
Annem gittikleri Su Sergisi'nden bana da etkinlik getirmiş.
Şekilleri kesip , boyayıp, yapıştırdım.
Annem çok beğenince de kapıya astık.
.....
....

Önemli cumartesi, sabah Aslı ile Eminönü'ne gideceğim için Alperen'i anneme bırakacaktım ama annemler üst komşumuza kahvaltıya gelince babannemle beraber, ben de kahvaltıya çıktım. Sonra Aslı ile beraber yola koyulduk. Hemen 23 Nisan kıyafetinin alındığı yere gittik ilk. Aynen tahmin ettiğim gibi toptancı olduğu için seriyi bozmamak için değiştirmek istemedi çünkü etek büyük ,gömlek de küçük geliyor. Ama satıcı 'her ikisini de aynı numara vermek zorundayım.' diyor haklı olarak. Zaten suç sende değil senden satın alanda diyorum içimden ama son bir atak daha yapıyorum ve sonuç mükemmel. Bendeki gömleğin fırfırı biraz sökülmüştü 'bari bunu aynı numarayla sağlamıyla değiştir.' dedim. Sağlamını ararken tek kalmış büyüğünü buldu, 'al istersen' dedi. Canıma minnet ama hadi Ayşegül bir girişim daha yap dedim ve 'şimdi takım bozulmasın al bendeki eteği de küçüğünü ver bari'dedim. Allah razı olsun ondan, onu da kabul etti ve ben mutlu mesut ayrıldım dükkandan. Sonra da kızıma yazlık beyaz bir ayakkabı ve yine gösteri için beyaz pisipisi aldık. Eve dönüp ağırlıklarımız bırakıp, yeniden yollara düştük.
Sokağımızda , Şişli belediyesini yeniden kazanan Mustafa Sarıgül'e rastladık. Onu selamlayıp yolumuza devam ettik.


Babası okulumuzda öğretmen olan İrem'i ziyarete gittik çünkü aynı zamanda Aslı'nın da sınıf arkadaşı. Ne zamandır biraraya gelip oynamak isteyen hanımları anneler çalıştıkları için ancak buluşturabildik. Çok mulu oldular, bol bol oynadılar. Biz de annesiyle ve sonradan sohbetimize katılan öğretmen arkadaşım Nurhan öğretmenle güzel vakit geçirdik.


Oradan sonra anneme geçtik.Halam gelmişti babannemleri ziyarete, hasret giderdik halamla. Akşam yemeğinden sonra eve döndük. Bakalım yarın neler olacak, hayırlısı. Yine dolu ve hızlı bir gündü , inanın bu sadece kısa bir özetiydi dah anlatmadığım çok detay var. Ama günün güzelliği şu kıyafet işinin hallolmuş olması elhamdulillah.

2 yorum:

sühendan dedi ki...

senin öğrencin olmak varmış Gül.Öğrencilerin çok şanslı.Yeni ne varsa nerde tiyatro müze siz ordasınız.Özendim vallahi...

gül dedi ki...

teşekkür ederim sühendan yetişmeye çalışıyoruz her yeniliğe ama bir de şu maddi durum olmasa veliler fazla yüklenmek istemiyorum yoksa ben onları daha nerelere götürürüm...detaylı bilgi için http:mutluogrenciler.blogspot.com bizim sınıfın sitesi