2 Nisan 2009 Perşembe

KARIŞIK HAFTASONU

Geçen cumartesi sabah annem bizi Fatih sahnesindeki Benim Arkadaşım Yok adlı oyuna götürdü. Oradan çıkıp anneanneme gittik, annemin okulda biraz işi vardı.


Halamız umreden döndü!!
Ne güzel ,Peygamber Efendimiz'in yaşadığı yerleri gördü geldi.
Biz de onu ziyarete gidip hasret giderdik.
Kuzenlerimiz Pınar ve Tuğba ablalarla oynadık.

Pazar günü seçimde sandıkta görevliydim çoğu öğretmen gibi mecburen. Çok yorucu ve eğlenceli oldu. Pazartesi sabahı anladım ne kadar yorulduğumu, hiç kalkasım yoktu doğrusu. Ama çocuklar malum erkenci ve haftasonu evde olmadığım için beni bekleyen bir sürü iş...İşlerimin hepsini yapıp anneme gittim, babannemler gelmişti seçim için onları ziyaret ettim. Sonra çocuklarla gezip eve döndük.

Haftaiçi malum okul-ev arası mekik dokuyorum. Evde okulda yapacaklarım, okulda da ev hiç aklıma gelmiyor. O yüzden her işi kendi sınırlarında bitirmeye çalışmak da bayağı zorlayıcı bir iş.

Şu sıra en çok canımı sıkan Aslı'nı 23 nisan kıyafetleri çünkü ne ile adlandırmam gerektiğini bilmediğim gönüllü veliler gidip bir seri kıyafet almış gelmiş hangisi kime olursa mantığıyla. Sadece veli sıfatım olsa çok şey söylerim ama öğretmen de olunca işin rengi değişiyor. Cumartesi gidip bir de onu değiştireceğim tabii değiştirirlerse. Off ya neden neden herkes az da olsa becerikli olamıyor ya da mantıklı. Çocukların ölçüsünü alırsın ona göre getirtirsin, ne demek 'seri aldık, ona göre dağıttık.'Hiç aklım almıyor dayanamıyorum, kibarlıktan ağzıma gelenleri söyleyemedim ama patlıyorum, of off of...

Allah herkese akıl,fikir,mantık ve kolaylık versin.



1 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

allah kolaylık versin...
ben de ne zaman gerekeni söyleyemesem günlerce kendi kendime kavga ederim :D şunu da söleseydim, bunu da söleseydim...
sen kendine yakışanı yapmışsın boşver. her insan becerikli olamıyor malesef... umarım değiştirirler...