29 Mart 2010 Pazartesi

HAFTASONU

Perşembe öğrencilerimi Beşiktaş Deniz Müzesi'ne ve Harbiye Askeri Müzesi'ne götürdüm. Çok beğendiler. Cuma yine İstanbul'daydım bu sefer hayırlı bir iş tayinim çıktığı için hem de görevlendirme olarak çalıştığım okula, ilişiğimi kesmeye gittim. Ama son bir zorluğunu çıkardı yine ve bir imza için tam 3,5 saat bekledim ama sonunda hallettim Allah'a şükür.
Bir aydır görümcemle eltime gitmeye çalışıyoruz tabii sadece cumartesileri olabilir diye uğraşıyoruz ama bir türlü üçümüzün de müsait olduğu bir cumartesi bulamayınca görümcem bari bize gel bu haftasonu dedi , dedi ama bizi nasıl bir maceraya atmış oldu anlatamam. Yola biraz geç çıktık doğru 14:00te yola çıktık ama bizi nasıl bir yol durumunun beklediğinden haberimiz yoktu normalde Büyükçekmece^den Güngören 40-45 dakika ama o gün abartmıyorum tam 130 dakika da gittik. Bütün yollar sözleşmiş gibi tıkalıydı. Neyse sağ salim varmıştık ama bir daha arabayla İstanbul'a inmemeye de söz verdik.Metrobüsün gözünü seveyim jet mübarek... Komşularının kızı Melike ve bizimkiler güzelce oynadılar hatta Tuğba ablalarının onları oynatmalarına bile gerek kalmadı:)


Sonra hep beraber çok merak ettiğimiz Forum İstanbul'a gittik.
Öncelik çocukların diyerek bir güzel kaydırdık onları.


Sanal penaltı atışları çok hoşlarına gitti.
2 saat gezdik ama yine de bitiremedik hem de her mağazaya girmedik.
Ama anladım ki oraya çocuksuz bir daha gitmek ve daha çok zaman ayırmak gerekliymiş...
Akşam zor bela yetiştik BJK maçına.
Pazar sabahı sakin bir güne uyandık. Kayınpederim kahvaltıya geldi. Sonra bahçesine gitti. Annem Eskişehir'de olduğu için ve hava da biraz serin olduğu için biz bahçeye gitmeyi pek istemedik. Temizlik,çamaşır,ödevler derken öğlen oldu, haaa bir de saatler 1 saat ileri alınınca gün nerdeyse bitiyordu. Hadi biraz çıkalım dedik başladı lodos fırtınası ve yağmur. Neyse çıktık tabii en yakın AVM'lerden birine, yine çocukları eğlendirdik. Şu şişme oyun alanlarına bayılıyorlar.Sonra da Beylikdüzü Sosyal Tesisleri'nde yemek yedik, çok kalabalıktı , bekledik ama lezzetliydi. Yemeğini bitirene de balon hediye ettiler.
Bir haftasonu daha böyle geçti. Allahım günler çok hızlı geçiyor.




2 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

aaaa... beylikdüzünde sosyal tesis mi vardı :))) hemen gitmek lazm...
baya dolu dolu geçmiş günleriniz... tayinin için ayrıca tebrik ederim canım...
bu arada forum istanbulda böyle kayma yeri mi vardı yahu... kaç kere gittiysem de tam olarak gezemedim :)

gül dedi ki...

evet benim bildiğim en az 3 senedir ama büyükşehir belediyesinin değil beylikdüzü belediiyesinin
evet çok eğlenceli kayması benim bile canım çekti