28 Aralık 2008 Pazar

HAFTASONUMUZ-6

Cumartesi günümüz hareketliydi, hangi cumartesi sakin ki...
Ama bu sefer evimizdeydik ve misafir glecekti daha doğrusu bir veda partisi düzenledik.
Babaannem pazar günü taşınacaktı ve cumartesi halam ve kuzenim Funda babaanneme evi toparlamaya yardıma geldiler.Zaten 2-3 haftadır eşyalar toplanıyordu son toparlanmalar da bitti ve pazar büyük gün.
Ben de üst komşumuzu (31 yıldır komşumuz), babannemi,halamı ,Funda ve diğer kuzenimin eşi Asiye ve kızlarını davet ettim babannemi uğurlamak için.
Çocuklar eve misafir gelince çok mutlu oluyorlar.
Dün akşamdan hazırlandım, sabah da temizlik, börek ve salatayı yaptım.
Bütün toparlanma bitince geldiler yorgunluk attılar.Hep beraber sohbet ettik, eğlendik.
Daha sonra da bağışladığımız kurbanların kimleri sevindirdiğine dair sunumları seyretmek için bir seminere davetliydim.
Afganistan'daki 15.000 aileye ulaşan bağışlarımızı seyrederken onların mutluluğuna ortak olduk.
Allah sebep olanlardan ve oralara gidip ulaştıranlardan razı olsun.


Bugün pazar, büyük gün ,sabah geldi nakliyeciler ve babaannem taşındı ya da taşıdık.
Alperen'i babasıyla evde bırakarak Aslı'yı alıp ben de gittim.
Alperen için çok iyi oldu bütün gün evde baba-oğul çok güzel vakit geçirmişler; film seyretmişler, yemek yemişler, kitap okumuşlar,oyun oynamışlar v.s.
Bir de aralarında çok komik bir dialog geçmiş:
alperen:baba sen asker de komutan mıydın?
babamız:evet oğlum.(değil di aslında)
alperen:baba sen iş yerinde patron musun?
babamız:evet oğlum.(bu doğru)
alperen:ooo baba senin de keyfin keyf
asker de komutan,işte patron, evde babasın ne güzel
Bu çocukların bakış açısı gerçekten farklı, anlatınca eşim ikimiz de çok güldük.


Babaannemi bir güzel yerleştirdik ama çok yorulduk tabii. Ve daha da yerleştirecek bir sürü eşya vardı.Annem orada kaldı babamla, yarın devam edecekler. Babaannem biraz tezcanlıdır, bu gece de bitirebilirler belli olmaz. Ama taşındığı ev gerçekten çok güzel daha önce resimlerini sizlerle paylaşmıştım. Darısı herkesin başına. Eve döndüğümüzde Alperen bizi çok özlemişti, en çok da arkadaşı-kardeşi olan Aslı'yı hemen üstüne atlayıp, saldırdı, sarıldı.(sevgi gösteri kendince)
Allahım hiç bir kardeşi ayırma...

3 yorum:

sühendan dedi ki...

Hayırlısıyla taşındı demek babannen.Evi çok güzeldi gerçekten.Yaşlılar hep böyleler.Tez canlılık.İşleri hemen olsun istiyorlar.

Bizimkiler de birgün böyle güzelce sarılacaklar mı?

gül dedi ki...

Allaha şükür taşıdık darısı başıma gözüm kokrtu valla
inşallah olur gerçekten kardeşleri böyle seyretmesi çok güzel

Ayşe dedi ki...

Alperen in babasiyla olan diyaloguna bayildim ;)

Babannende hayirli ve saglikli gunlerde otursun yeni evinde insaallah...

veee duana da amiiiinnn demek isterim, ayirmasin Rabbim....