15 Aralık 2008 Pazartesi

TATİLİN GERİ KALANI

Çok gezdik artık biraz da ödev yapma vakti geldi galiba...

Bayramın dördüncü günü babam artık çalışmaya başladığı için biz de annemle başka planlar yaptık. Bugün annemin iki öğrencisini ziyaret ettik.

Önce yeni kardeşi doğmuş olan Esra'yı ziyaret ettik ama resim çekmeyi unuttuk maalesef.

Oradan çıkıp Uğurcan'a gittik. Her ikisiyle de güzelce oynadık.

Misafirperverlikleri için ayrıca teşekkür ederiz.

Akşam annemi bize çağırıp çocukların yanında kalmasını istedim, bir ufak kaçamak da biz yaptık şöyle Beşiktaş'a doğru. Çarşısını gezdik, sahilde bir cafede oturduk, iyi oldu bizim için sonra eve dönmedim tabii benim günüm Allah'a şükür öyle kolay bitmez sonra eşimi eve bırakıp annemler ve çocuklarla babamın dayısına gittik bayramlaşamaya.

İki katlı otobüsün manzarası da bir başka yani...

Cuma günü halamızın oğlu Furkan abimizin doğumgünü için babaannemlere gittik.Annem de biz seviyoruz diye Taksim'den Fatih'e çift katlı otobüsle götürdü.

Furkan abimizi çok seviyoruz ve yeni yaşını bir kez daha kuluyoruz.

Ailece yapılan toplu kutlamalar bizi çok mutlu ediyor.

Cumartesi sınıf arkadaşım Ecem ve kardeşi bize geldi.

Bol bol oynadık ama daha çok resim yaptık; sulu boya, pastel boya her telden...

İlkokul arkadaşım hem de şimdi aynı okulda öğretmenlik yaptığımız Berrak ve kızlarını davet ettim. Hem de çocuklarımız aynı sınıfta. Güzel, hoşsohbet bir gün oldu.Çocuklar oynadı biz sohbet ettik, hiç üzmediler bizi. Her zaman bekleriz.

Bahçemizde güller hiç solmaz...

Bahçe temizliğinde dedemize yardım ettik.

Ne çok yaprak dökülmüştü...

Pazar günü kayınvaldem Avcılar'da oturan kızkardeşine gitmek isteyince biz de bari yazlığa uğrayalım dedik.Annemler zaten oradaydı babaannemin yeni evine yerleştiler geçici olarak mecburen.Kardeşimin yeni işi sebebiyle.Biraz bahçeye biraz babaannemin evinde zaman geçirip hava alıp, kayınpederimi de alıp Avcılar'daki teyzenin evine geldik.İki saate yakın da orada sohbet edip evimize doğru yol aldık.Daha bitmeyen ödevlerimiz vardı maalesef.
Evde her akşam böyleyiz.
Hem okulda birbirimiz özlüyoruz hem de böyle boğuşmacalı oyunlar çok hoşumuza gidiyor.

Allahım daha nice böyle mutlu huzurlu bayramlara kavuştur bizleri...