22 Mart 2010 Pazartesi

SON 2 HAFTA

13 Mart cts Beylikdüzü Migros Alışveriş Merkezi'ne gittik tabii ki eğlenceli atletizmden sonra, amaç; hem gezmek hem de bitmiş olan cilt bakım ürünlerimin yerine yenilerini almaktı. İçeride tavşan ve çeşitli kümes hayvanlarını sergiliyorlardı ve çocuklar da merakla başlarından ayrılmıyorlardı.
Ama günün esas çarpıcı gelişmesi benim için her zamanki cilt bakım ürünlerimi bulamamamdı. Şişli YKM'den alıp kullandığım ve memnun kaldığım Matis ürünlerim buradaki Boyner'de satılmıyordu. Ben de artık buralarda oturacağım için seçeneklerden en iyisi olduğunu düşündüğüm clinique ürünlerinden aldım hatta o an cilt bakımı da yaptılar, ürünlerden aldım ve geldik eve.Ertesi gün misafirim var, son sürat hazırlık yaptım. Ertesi gün yüzümde gerilme,sızı ve kızarıklık başladı.Pts de kullandım ama salı bıraktım ve hemen iade etmeye gittim.Zaten her geçen gün yüzüm dudaklarım daha çok kızarmış,kurumuş ve şişmişti. Zaten cildimin hassas olduğunu biliyordum daha önce nivea ve roc da alerji yapmıştı ama hiç bu kadar tepki göstermemişti cildim. Ürünü satan bayan da çok üzüldü ve şaşırdı , genelde clinique bu tür reaksiyonlar göstermezmiş. Neyse çok ilgilendiler ürünleri geri alıp başka bir marka deneyip sızımı azalttığını fark edince Lancaster marka cilt bakım ürünlerimi aldım şimdi çok memnunum ama alerji etkileri daha yeni yeni geçiyor.
Pazar günkü misafirleri annemin dayısı ve yengesi ile annesi idi.Çok memnun kaldık karşılıklı güzel ve nezih bir ziyaret oldu. Ailece geziye çıkıyoruz...
20 Mart cts için aslında daha başka planlarım vardı çocukları tiyatroya götürmek,kuaföre gitmek ve gezmek gibi...Ama babamızın işe gitmeme kararından sonra bizim de planlarımız değişti. Çok güzel bir cts sabahına uyanınca B.Çekeme sahiline gitmeye karar verdik.
Hava ne kadar net ve berraktı, dinlendirici ve huzur verici...
Alperen'in yeni keşfi:Gölgeden lale yapmak...

Yaza merhaba diyen bir gün gibiydi...
Çocuklar bir hevesle önce trambolin aradılar ama sahil gezinti trenini görünce onunla da avundular.Bindik trenimize orta durakta , ünlü İsmail Şafak dondurmamızı alıp aynı yolu yürüyerek geri döndük.

Tabii kum görüp de girip oynamadan olur mu?
Sahilde bir güzel kum keyfi yaptılar, hiç ses çıkarmadık biz de çok mutluyduk.

Biraz da sahildeki parkta oynayıp, karnımız doyurmaya gittik.
Yemek üstü bizimkilerin çay keyfi..
Artık büyüdüklerini söyleyip restauranta götürdük onları çok hoşlarına gitti.
Hep hamburgercilerde yedikleri için bu resmiyet büyümüşlük hissettirdi onlara.

Dün de havanın maşallahı vardı, çok güzeldi. Ne zamandır yazlık eve gitmiyorduk.(mangal keyfi yapamıyorduk soğuktan)Annemlerle beraber bahçeyle ve biraz da evin içiyle ilgilenip yemeğimizi yedik. Annemin dayısı Hikmet dayı(resimdeki) ve babannemle dedem de yemekte bize katıldı.Sonra çok yorulduğumuz için çay keyfi için bizim eve geçtik.Büyük görümcem Sevim abla eşiyle bize uğradılar akşam oturmasına çok memnun olduk.
Bizim çocuklar misafiri çok seviyorlar. Kime çekmişler acaba....?