16 Ekim 2008 Perşembe

GEÇEN CUMARTESİ


Biraz geriden takip ediyoruz günleri ama inanın yoğunluktan çünkü artık sınıfımın da bloguyla ilgilenmem gerekiyor yaz gibi değil...
Neyse geçtiğimiz cumartesi Alperen Cemal Kamacı spor kompleksinde basket kursuna başladı.İkna edene kadar canım çıktı ama gidince de çok eğlendi. Aynı babası önce üşeniyor, nazlanıyor ısrarlardan sonra kabul ediyor ve sonunda da çok mutlu oluyor.
İşin aslı ben hem Aslı hem Alperen için istemiştim bu kursu ama Aslı 2003 doğumlu olduğu için almadılar.Bizde inşallah şöyle bir karar aldık:Mart ayında her ikisini birden havuza yazdıracağım hem havalar daha ılıman olacak hem de ikisinin de gönlü olacak.Çünkü Aslı şimdi biraz boynu bükük kaldı gibi...çünkü dilinde hep 'beni de annem martta havuza sokacak'dönüp duruyor. Hayırlısı artık.


Basket kursundan sonra da öğrencim Elif'in doğum günü kutlamasına katıldık. Genelde böyle bir eğilimim yok ama o gün müsaittim ve gittim yoksa diğer çocukların da gönlü kalıyor duyup görünce , hoş olmuyor. Ama o gün hem benim çocuklar hem de gelen öğrencilerim çok eğlendiler.Elif'e bir kez daha 'yeni yaşın hayırlı olsun'diyelim. Güzel bir gün geçirdik Allah'a şükür.
Allahım her günümüzü senin rızan doğrultusunda dolu dolu geçirmeyi nasip et.

Hiç yorum yok: