20 Ekim 2008 Pazartesi

HIZLI HAFTASONU

Cumartesiye dair pek resim yok hatta hiç yok çünkü o kadar koşturmacalı bir gündü ki...
Akşama 11 kişi yemeğe misafirim vardı evdekilerle 15 olduk. Bütün günüm ve dün akşamım bu davete hazırlıkla geçti. Sağ olsun çocuklar yaptıklarımı arkamdan bozdular ama Allah'tan yemeklerim çok lezzetli olmuştu.Yorulduğuma değdi.Gelenler de memnun kaldı zaten yabancı değiller 2 aile halamlar, babaannem ve dedem, babam,annem ve kardeşim ama yine de insan kusurusuz olsun istiyor. Aslında sofrayı da sizin için çekmek isterdim ama servis telaşından olmadı. Bir de parça parça gelip yediler, üç posta sofra kuruldu sayılır ama şikayetçi değilim çünkü 15 kişi aynı anda sığmazdık daha iyi oldu böyle...
Cumartesi moralimi bozan başka bir şey oldu aslında... Geçen yazımda anlattığım gibi bir heves başlattım Alperen'i basketbola.Aslında ilk yazdırdığım gün ufak tefek aksilikler olmuştu ama kendi acemiliğime vermiştim.Bu hafta da o kadar işimin içinde yine de çocuk geri kalmasın diye hazırlanıp gittik antreman var diye meğerse okul maçları varmış, öğretmenin söylemesi gerekiyormuş muş, 'siz niye telefon etmediniz ?'diyorum , 'evde olmuyorsunuz bazen ulaşamıyoruz hepinize 'dediler.Ben de hemen kaydımı sildirip, paramı aldım ce çıktım hiç gelemem böyle lakaytlığa ve ilgisizliğe zaten geçen haftadan bozuktum bu da üstüne tuz biber oldu ve sildim kaydını. Şimdi başka yerler arıyorum oğluma...inşallah

Bizim çocukların şımarmış halleri
Pazar günü yine azıcık güneş gördük diye yazlık evimize gittik.Aslında ben pek niyetli değildim ama çocuklar hava alsın diye hem de asıl önemlisi babaanneme ev alacağız diye gittik.

İşte babaanneme aldığımız evden bazı kareler. Biz çok beğendik.Artık bize daha yakın olacak hem yazları hem kışları. Özellikle balkon manzarasına ve mutfağına bayıldık...

Yazlık evimize süpriz yaparak Sevim halamlar geldi. Tabii biz ödev yapıyorduk. Pınar abla bana yardım etti.


Tuğba abla da Aslı'nı ödev yapmasına yardım etti.



Aslı'ya öğretmenleri sadece haftasonları ödev veriyor ama bize hergün...!


Allahım bütün ders yapmak istemeyen çocuklara ders aşkı ve ev sahibi olmayanlara da ev nasip et.

3 yorum:

Ayşe dedi ki...

iyi etmissin, icine sinmediyse devam etmemesi daha dogru bence..

babannenin evi cok guzelmis, hayirli gunlerde otursun insaallah..

Gecen yil bizde odevle ilgili problemler cok yasadik, Arda pek mutsuz oluyordu kardesine az verilmesinden. biz birde giysi problemi yasiyorduk, kardesine hergun farkli giysiler giydirmemden, onunla daha cok ilgilendigim kanisina varmisti bizim kucuk bey, neyseki bu yil asagi yukari herseyleri ayni..odevlerinide es zamanli yapiyorlar, tesvik edici de oluyor boylece...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Amin amin amin.

Babannenin evine bak,anzarasına bak.
İmrendim, süpermiş.

Rabbim ağız tadıyla, sağlıkla sıhhatle oturmayı nasibetsin, herşeyden çok gönül manzaramızı hoş etsin.

Ama imrenilmiycek gibi değilmiş hani.

A birde hızlı haftasonu yazmışs ama sizde yavaş var mı şekerim hep hızlısınız(maşallah)

gül dedi ki...

ayşe sorma o kadar zor yaptırıyorum ki Alperen'e dersini sanki herşey onu ders başından kaldırmak için bir bahane Allahtan Alperen öyle kıyafet falan takmaz kafasına ne verirsem giye canım oğlum giysi konusunda Aslı ile başımız dertte 'o olmaz bunu giyeyim anne', 'ben onu giymek istemiyorum ama' gibi cümleler hep kızıma ait...
yasemin sağ ol darısı hepimizin başına inşallah gerçekten oralarda yeni yapılan evler hem büyük hem çoğu deniz ya da havuz manzaralı ve pek de pahalı değil şehiriçine göre