29 Aralık 2009 Salı

YİNE HAFTASONU

Karnımızı iyice doyurduk...
Artık haftasonlarını yazmak alışkanlık oldu çünkü diğer günlerimiz hep okul-ev arası koşturmakla ve evde de hep ödev yapmakla geçiyor. En kısa tabirle büyük bir sinir harbi yaşıyorum bu yavaş ve isteksiz yapılan ödevler yüzünden.
Allahtan haftasonları var da biraz nefes alabiliyoruz farklı şeyler yaparak.
Cumartesi 10 kişilik bir misafir grubum vardı.Çok özenerek ve zevkle hazırlandım. Sağolsun annem de bizde kaldı çünkü aşure yaptık. Gerçi ben tek başıma da yapabiliyorum ama hazır o bizdeyken ve daha deneyimliyken ve benim kadar meşgul değilken annem yapsın istedim. Malum geçen cumartesi 10 Muharrem'di ve ben de dahil misafirlerim de oruçluydu. Kuran okundu , iftar edildi çok güzel bir gün geçirdim. Aysel halam, Nurhayat yenge, Feriha yenge, Funda, babaannem, dedem,annem,babam ve Latif dayı hepinizin ayağına sağlık, sayenizde evim bereketlendi.Soframın da resmini çekmek istiyordum aslında ama telaştan unuttum.
Ertesi gün sabah evi toplayıp 2 makina çamaşır yıkayıp astıktan sonra yine çocuklara ödev yaptırmaya başladım ama artık sıkılmıştık dün de evdeydik ve biraz çıkalım dedik. Arabamız olmadığı için en yakın alışveriş merkezlerinden biri olan Beylikdüzü'ndeki Migros'a gittik. Bu sefer en uzun gezimiz oldu çoğu yerini gezdik ama esas bizi oyalayan tiyatro gösterisi oldu. Çocukların hoşuna gidince seyretmek zorunda kaldık. Ama sonunda Noel babaya bağlayınca ve yeni yıl yerine noel şarkısı çalınca benim de sinirimden başıma ağrılar girdi. Gerçekten çocuklarımızın beynine dört bir yandan sokulmaya çalışılan bu noel kavramından nefret ediyorum. Yok ağaç süsleme yok noel baba hediyeleri falan filan... Tamam biz de yeni bir yıla yeni umutlarla giriyoruz ama başkalarının adetlerini yapmak zorunda değiliz...off off.
Neyse çocuklar genel anlamda memnun kaldılar hep beraber biraz deşarj olmuştuk ki eve dönünce hala yapılmayan çok ödev olduğunu görene kadar.
Herşeye rağmen mutlu ve umutluyum ama pek huzurlu değilim.
Allahım hem bu dünyada hem de varacağımız dünyada bize huzur ver.

Hiç yorum yok: