13 Mayıs 2008 Salı

BAHAR ETKİNLİĞİ

Bu pazar yine Mimarsinan'daki yazlık evimize gittik.Hava çok güzeldi ,tam bir BAHAR havası vardı.Bahçedeki gülleri inceledik, kokladık, sevdik ,okşadık.

Bahçede sadece güller yok, doğal olarak otlarla büyüyen en güzel çiçeklerden gelincik de var. Annem bahçemizde yetişen bütün çiçekleri bize öğretti.

Bahçemizi keşfederken en zevkli iş tabii ki ağaçtan erik toplamak oldu.Annem ağaca çıkınca peşini bırakmadık tabii hemen biz de çıktık ve erik toplamanın zevkine vardık. Ne güzel büyümüşler , en son bu ağaca bembeyaz çiçekler açtığında çıkmştık; şimdi erik dolu.
Pazar sabah erkenden kalkıp kayınvaldemleri de alıp yazlık eve gittik, annemler daha erken gitmişti kahvaltı için sözleşmiştik. Anneler günü olduğu için görüştük ve hediyeleştik. Daha sonra attık kendimizi bahçeye , bahar olduğu için o kadar çok iş var ki ; babam karık açıp ektiği domates , biber ve patlıcan fideleriyle uğraştı.Annem büyüyen naneleri keserken Alperen yardım etmiş o ara ben evi temizlediğim için görüntüleyemedim. Sonra Aslı ve ben bakla topladık, hep beraber erik topladık, çiçekleri inceledik, enginarları kestik , reçellik gül topladık yani anlayacağınız Baharı ve bahçemizi dolu dolu yaşadık ve her pazar yaşamaya devam edeceğiz inşallah.İnsanın böyle sakin ve şehrin gürültüsünden uzak, kafasını dinleyebileceği ve toprakla haşır neşir olabileceği bir evi olması çok güzel. Allah'a binlerce şükür ve Allah annem ve babamdan binlerce razı olsun.Allahım herkese böyle huzurlu bir ortam nasip et.

3 yorum:

sühendan dedi ki...

Ne güzel doğayla iç içe olacağınız bir yerinizin olması.Çocuklar için de iyi oluyor.ev ortamı çocukları sıkıyor.

Baharı dolu dolu yaşamışsınız.

gül dedi ki...

sühendan çok haklısın haftada bir de olsa böyle bir fırsatımız var
okullar tatil olunca inşallah oraya taşınacağız

alperen dedi ki...

ortam ne güzel yha keşke benimde öyle bi yerim olsaydı her zaman istemişimdir çok imrendim şimdi oraya
benimde adım alperen bu arada:)))))