11 Mayıs 2008 Pazar

BOĞAZ GEZİSİ

Annemin velileri için düzenlediği tekne gezisinde çok sevdiği öğretmen arkadaşları da onu yalnız bırakmadı ,tabii biz de çocuklarıyla oynama fırsatı bulduk.Gökçe, bendeniz Zeynep Aslı ve Tonguç bebek huzurlarınızda...
Teknede gezmeyi çok seviyoruz... O kadar kalabalıktık ki annem beni nasıl da tek yakalamış...?

Nişantaşı'nı laleler sarmış ,biz de onlara sarıldık.(Gökçe,Sude,Alperen,Aslı)

Aynı dörtlü Nişantaşı parkında çok eğlendik.

10 Mayıs cumartesi benin için gene çok hareketli bir gün oldu tabii çocuklar için de. Anneler Günü dolasıyla velilerim için bir tekne gezisi planladım ve Allah' aşükür gerçekleştirdim.14:00'de Kabataş'ta buluştuk ve teknemize bindik, Boğaz turumuz başladı.Öğrencilerimle hazırladığımız programı sunduktan sonra denizin, Boğaz'ın ve rüzgarın(!) keyfine vardık, tabii ikramı da unutmadık. Gezimiz iki saat sürdü ama indiğimizde herkesin yüzü keşke biraz daha devam etseydi der gibiydi.Geziyle ilgili daha fazla bilgiyi öğrencilerim için hazırladığım http://ogretmeninincicekleri.blogcu.com/ adresinden daha sonra öğrenebilirsiniz. Herkes memnun ben daha da memnun dağıldık.Tabii hemen eve gider miyim böyle güzel bir günde.Tekneye öğretmen arkadaşlarımdan bazıları da davetliydi:Hivza,Çiğdem,Nurhan(kızları Gökçe&Sude)ve Ayça (oğlu Tonguç) Dönüşte Nurhan ve kızlarıyla Nişantaşı'nı gezerek oradaki parka gittik, çocuklar doya doya oynadılar. Yol boyunca değişik lale maketleri gördük çok güzellerdi, aynı maketlerden Taksim meydanında da var.Çocuklar da beğendikleri bir lalede hatıra fotograf çektirdiler. Eve geldikten sonra önce üst kattaki komşuma sonra da alt kattaki babanneme gittik anneler günü ziyareti olarak çünkü pazar günü çok meşgul olacaktık yine.

Allahım bize verdiğin sayısız nimetler için binlerce şükür.