5 Mayıs 2008 Pazartesi

SU AKTİVİTELERİ-1

Sulu boya resim yapmayı çok seviyoruz.Bol suyla renkleri karıştırmak çok eğlenceli.
Annem mutlaka örtü serdirir dökülmelere karşı...

Biz de archisugar'ın aile aktivitesine katılmaya karar verdik geçikmeli de olsa.Bu haftanın konusu su idi.Arkadaşalr çeşitli aktiviteler yapmış biz onları geçen haftalar eğlencesine yaptığımız için değişiklik olsun diye sulu boya aktivitesini seçtik. Çocuklar da zaten çok sever, bayağı eğlendiler hem de aynı resim defterine yaptılar tartışmadan.Başka zaman olsa herkes kendi defterini kullansın isterlerdi.Çocukların en sevdiği ikinci şeyse ellerini boyayıp baskı yapmak zaten her sulu boyanın sonu bu şekilde bitiyor.Ellerinin her yerlerini boyayıp baskılarını yaptıktan sonra hemen banyoya aldım onları ve tamamen yıkadım.Akşam yemeğini yiyip yattılar.
Sabah annemle halama kahvaltıya davetliydik.Oradan dönüşte biraz zaman vardı diye annemle pazara uğradık çünkü enginar almanın zamanı geldi, çok severim.Her hafta alır yaparım artık.Sonra da okula gittim, nöbetçiydim yoruldum biraz.Bu hafta da telaşlı geçer biraz çünkü cumartesi günü sınıf gezimiz var, onun hazırlığıyla uğraşacağım.Kolay bir proje değil detaylarını gezi gerçekleşince aktarırım.
Allahım herkesin aklından ve gönlünden geçeni hayırlıysa gerçekleştir.

2 yorum:

Esra dedi ki...

harika!
Linklere ekledim...

gül dedi ki...

beğenmene sevindim teşekkürler