10 Nisan 2008 Perşembe

BEKLEYİŞ

Bekliyoruz haftasonu gelsin diye az kaldı ama gün sayıyorduk artık bıraktık çünkü Allah izin verirse yarın son.Annem de herşeyi bu geziyi kullanarak bize yaptırıyor, biliyor ne kadar istediğimizi tabii...


Bu sabah yine hızlı başladı, dün hasta başlamıştım güne elhamdürillah bir şeyim yokmuş.Bugün sabah evi temizledim ,çamaşır yıkadım astım,tam Taksim'e gidecektim halam aradı beni terzine götür diye ee Taksim'e de mutlaka gitmem gerekiyor ,12:00 diye randevulaştık.Taksim'de kısmete polis bayramı kutlaması varmış yolları kapatmışlar ama yarısı açık.Benim dikkatimi çeken saygı duruşu ve istiklal marşı sırasında yürüyen insanlar, nasıl şaşırdım ve kendimi zor tuttum birşey söylememek için anlatamam.Halamla buluşmaya 15dk. önce geldim herşeye rağmen aslında lale festivalini gezmek istiyordum Taksim'e gitmişken cumartesi sonmuş bir daha fırsatım olmaz diye ne yapalım kısmet halamı terziye götürdüm oradan da koştur okula.Orada da bir telaş 23 nisan ve bahar festivali hazırlıkları ile okulu taşıma telaşı , düzenlediğimiz geziler hepsi birbirine girmiş Allah yardımcımız olsun.Ev süt liman Allah'a şükür çocuklar tatili bekliyorlar bir hevesle onlara çok güzel bir süprizim var, beğeneceklerini umuyorum.Size de söylemem aynı anda öğrenirsiniz.
Allahım şu hayat telaşında herkesin planlarını başarılı ve hayırlı sonuçlara erdir.

Hiç yorum yok: