11 Nisan 2008 Cuma

KİTAP OKUYORUM

Bir varmış bir yokmuş...
En sevdiğim iş kitap okumak tabii şimdilik ben okuyamadığım için annem bize okuyor ama onun işi olduğu zaman ben de kendim okuyorum çok daha güzel oluyor çünkü anneminkilerden başka masallar okuyorum.
Şöyle haber vermeden dinleyin Aslı'yı çok eğlenirsiniz ,o ne zengin hayal gücü ya Rabbim anlat anlat bitmiyor.Sadece resimlerine bakıyor ama sayfasındakiden fazla cümle kuruyor neredeyse.
Alperen'de yoktu bu özellik Aslı'da görünce hem sevindim hem şaşırdım.Dinlemek o kadar zevkli ki hiç durmadan nefes almadan anlatıyor.Bu özelliğini bir de şarkı sözü yazmada kullanıyor. Uydurduğu bir melodiye hiç noktası olmayan sözler ekleyerek şarkı söylüyor bazen ve öyle komik ve şirin oluyor ki ancak görülünce anlaşılabilinir.
Allahım hiçbir çocuğun hayal gücü azalmasın.

3 yorum:

Ayça dedi ki...

Maşallah maşallah maşallah o kitap tutuşu yerim ben. Nasıl da tatlı nasılda yakışmış o minik ellere..
Allah elinden düşürmesin kitabı, zihin açıklığı versin..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Aslıcım, tatlı kızım...
Maşallah sana.
Hayalgücünün zenginliğine bak, şarkı sözü bile yazıyor ha..
Cici kız.
Burak ta sana solist olsun olur mu?
Sen yaz, Alperen bestelesin, Burakla Tonguç ta söylesin.
Ya da koro mu kursak?
Ahmet Emin, Burak, Gökçe, Sude, Tonguç.... Böylesi daha güzel olur. Ama kaynak sensin, kabul edersen.

gül dedi ki...

alperenuluSevgili Ayça'nın duasına amin diyorum
Yaseminciğim senin de hayal gücün Aslı kadar zenginmiş, kurduğun koro çok zengin ve renkli tabii ki kabul ederiz