3 Nisan 2008 Perşembe

SAYI ÇUBUKLARI

Geçen gün annem bize ilk defa sayı çubuklarıyla neler yapabileceğimizi göstermişti.Bugün bir daha sayı çubuklarıyla oynamak istedim, matematiği çok seviyorum.Annem önce sayma, sonra da toplama ve çıkarma yaptırdı.Hepsini doğru bilince çubuklardan resim yapmaya başladık, önce sadece ev yapıyorken artık geliştirdik yol,ağaç,bahçe ve çiçek de ekledik,nasıl güzel olmuş mu?

Okuldan geldikten sonra oturuyorduk öyle Aslı bebekleriye oynuyor, Alperen de tv seyrediyordu.Halini hatırını sordum 'aa anne yine matematik yapalım mı?Sayı çubuklarını getireyim'dedi.Ben de çok sevindim tabii hemen'getir' dedim , üçümüz oturduk halının üstüne ve başladık 'al bakalım sağ eline üç tane'diye.Sonra resim yapmak istediler sanki şekiller yapmayı daha mı çok seviyorlar ne ama olsun hevesli olmaları bana yeter.Evlerini süsleyip yarıştırıyorlar güzel mi diye.Allahım bu hevesleri ve yarışları hiç eksilmesin ben planlarım arasında yorulup ezilmeye razıyım.Allahım aynı istek ve coşkuyu okul hayatları boyunca da eksiltme.


Hiç yorum yok: