21 Nisan 2008 Pazartesi

ARMUTLU'DAYIZ-2

Bizim balkondan tatil köyünün görünüşü... tabii bu gördüğünüz yarısı bile değil...

Parktaki çimenler arasında kaplumbağa gördük.Bütün gün onun peşinde gezdik.Hiç bizden korkmadı, kafası hep dışarıdaydı.
Arkadaşım Yusuf ve ben hep kaplumbağayla ilgilendiğimiz için artık elimize de alabiliyorduk , korkmuyorduk,istediğimiz yere koyuyor istemediğimiz bir yere giderse hemen elimize alıyorduk.

Deniz kenarında gezerken dinleniyoruz böyle klubelere oturarak, doğrusu çardakmış annemden öğrendim.

Deniz kenarında gezdik kahvaltıdan sonra taş topladık, beş taş oynamak için...

Bu haftasonu da yine çok hareketli ve yorucu geçti tabii çocuklarla.Cuma akşamından gittik babamla eşim cumartesi akşam geldi.Çocuklar bizi iskelede karşıladı çok özlemişiz birbirimizi sarmaş dolaş olduk hemen.Cumartesi kahvaltı sonrası park mecburi istikamet ve sonra sahilde gezinti yaptık, çarşıyı gezdik.Armutlu'nun pazarı varmış o gün diye bindik taksiye gittik pazara , ne güzel sebzeler süper domates aldık tabii.Hava çok sıcaktı çocuklara acil t-shırt ve şort da alındı tabii devamı akşama okula geç kalıyorum anlatacak daha çok şey var....

İşte geldim! Cumartesi pazarını gezdikten sonra Armutlu'nun köyünü ve sahilini gezicez diye o sıcakta bayağı yürüdük aslında normal ama çocuklar dayanamadı ve tekrar minibüse bindik ve tatil köyüne döndük amacımızı gerçekleştiremeden.Çocukları doyurup tekrar kendimizi dıları attık çünkü babamız gelecek.O gelene kadar tabii yine park ve bahçe gezintileri sonra iskelede bekleyiş.

Pazar sabahı güzel bir kahvaltıdan sonra yine bir tur parka indik ,hava çok güzeldi sonra da havuza tabii.Bu sefer babam,eşim ve Alperen erkekler havuzuna;annem ve ben de Aslı'yı alıp bayan havuzuna gittik çok eğlendik.Her oraya gittiğimde Allahım herkes bu güzelliklerden istifade edebilse diye düşündüm.Yolların düzenini,temizliğini görüp ülkemizin her yeri böyle olsa dedim sonuçta insanlar aynı ama hassasiyet farklı herhalde öyle olamasanız bile kıyamıyorsunuz da zaten ;sabah,öğlen,akşam kırlangıçlar balkonunuzda her yer kuş sesleriyle dolu Allahım ne huzur dolu bir yer.

Allahım sen bizi daimi ikametgahımızda huzurlu kıl inşallah,rahmetine sığınıyoruz.