5 Nisan 2008 Cumartesi

EMİNÖNÜ GEZİSİ

Bugün erken kalktık , annem hemen başladı 'çabuk olun gidicez'diye.Meğerse Asiye teyze ve Gözde ile Eminönü'ne gidecekmişiz.Çok sevindik hemen kumbaramızdan paralarımızı aldık.Eminönü demek oyuncak demek.
Herkes Yeni Camii'nin önündeydi , bizim neyimiz eksik dedik ,aldığımız oyuncak poşetleriyle poz verdik
Sonra güvercinlere yem vermek istedik , annem oradan yem aldı biz de serptik güvercinler yesin diye.O kadar çoklardı ki biz koştukça kaçmaları çok hoşumuza gitti.

Hiç böyle büyük bebeğim yoktu çünkü hep Barbielerden alıyordu annem tabii ben de onları seçiyordum aslında sorunca, hatta bugün de yine Barbie seçtim ama annem bu sefer kendi istediğini alacağını söyledi ve bana Elif bebek aldı, o da en az Barbie kadar ünlü artık çünkü ellerine dokununca dua ve sure okuyor, ayağına dokununca ilahi söylüyor,herkes onu tanıyormuş. Çok beğendim hatta biberondan süt bile içiyor harika bir bebek, hiç yanımdan ayırmıyorum.Nasıl siz de beğendiniz mi?

Bugünkü Eminönü gezimizde ben de kendime kılıç aldım, kalkanıyla beraber hem de.Aslında ben şu yandaki robottan alma niyetiyle gittim oraya ama bulamamıştım annem ikinci gidişinde almış bana , canım annem....
Yine dolu dolu ve çok yorucu bir gündü.Sabah 10:30 da buluşup gittik Eminönü'ne alış veriş yaptık tabii ama terslikler o zaman başladı önce torbamı unuttum en son alış-veriş yaptığım yerde, almaya gittim çocukları bırakıp yanımdaki arkadaşa, oradan da Elif bebek almak için bir oyuncakçıya uğradım çocuklar da bekliyor diye acele davrandım tabii tam otobüse bindik dönüş için yol alıyoruz Aslı açtı kutuyu içinde biberonu yok bebeğin haydaaa ağlar bizimki....
Anneme gidiyorduk zaten teyzemler gelecekti akraba günü gibi bir şey var, çocukları anneme götürdüm çorbalarını içirip hemen çıktım Eminönü'ne Elif bebek aldığım yere biberon ve emzik verdi sağ olsun döndüm.Tam çaya oturmuşlardı iyi oldu ben de çok açıkmıştım, sofrayı topladık teyzemin kızı demez mi 'gelmişken bir Osmanbey'i gezeyim 'diye haydi Ayşegül bir daha dışarı 2 saat da onunla dolaştık Aslı yanımda.Akşam yemeğinden sonra babam gelince ameliyat olmuş akrabamızı ziyarete gittik ve sonunda evimize geldik elhamdurillah.
Bugün kimseyi kıramamamın yorgunluğunu yaşadım bir koşturmacadır gitti ama günün olayı Elif bebek oldu gören herkesin dikkatini çekti ve herkes beğendi tabii en başta Aslı'nın beğenmesi önemliydi ,şu an beraber uyuyorlar.Bildiği sureleri de okuyor bebek ama bilmediği Fatiha suresini de inşallah bu sayede öğrenir.
ALLAHIM teknojiyi hep faydalı bir şekilde kullanmayı nasip et.

Ayça dedi ki...

Merhaba Gül,
Elif bebek çok güzel çok beğendik bende Tonguç'a erkek versiyonu varsa almak istiyorum yerini tarif eder misin?
Bu koşuşturmaca okurken beni öyle yoruyor ki, Allah sana güç kuvvet versin..
sağlıcakla kalın

sühendan dedi ki...

Eminönü demek para harcamak demek.Henüz çocuklarla gitmedim ama 1-2 satte dönerim diye düşünüp evden çıkıyorum.Oraya gidince kendimi kaybedip 4-5 satte eve dönüyorum.Tv de görmüştüm bu bebeği.İyi olmuş sizin de almanız.İnş. Aslı ya da faydalı olur.

Adsız dedi ki...

Ayçacım Eminönü'de mısır çarşısının hemen arkasındaki oyuncakçı ve tokacıların olduğu sokaktan aldık, duana da amin inşallah.
Sühendancım çok haklısın ben de sadece arkadaşıma ayakkabıcının yerini göstermeye gittim ama sonuç ortada Alperen'e bir ayakkabı,12'li toka paketi ve oyuncaklar aldık işte, bebekten de çok memnunuz teşekkürler.