13 Mart 2008 Perşembe

AKŞAM YEMEĞİ

akşam yemek vakti hem bizim hem de annem için hep işkence saatleri olmuştur
o bize yemek beğendirmeye çalışır ama her seferinde biz yine aynı şeyleri isteriz
tabii bir de kendimiz yeme meselesi var hala annem yediriyor.....
bu akşam yine canım hiçbir şey yemek istemedi sadece elma yemek istedim ve annem de elma verdi hayret tabii yanına bir de muz koydu ama ben onu da yemedim annem pes eder mi bu sefer de makarna ısıtıp önüme koydu kendim yiyim diye ama ancak 3-4 çatal aldım babam geldi o ara tamamen bıraktım
neyse ki süt saati geldi annemin imdadına ve bir bardak süt içip yatmaya gittik



kardeşim bugün de desteğini benden esirgemedi tabii onun karnı tok güzelce yedi kurufasulyeyi ıyyy ben hayatta yiyemezdim neyse canım bugün böyle kurtardık darısı diğer günlere inşallah
Allahım bütün çocuklara çok çok iştah ver de anneler üzülmesin

gerçekten de yemek saatleri özellikle akşam yemekleri benim için bir işkence hele ki alperen açısından çünkü makarna, pilav ve çorba(bazıları) dışında yediği bir şey yok maalesef ısrarla tavuk köfte ya da sebze yedirmeye çalışıyorum ama artık bıraktım mangal yaparsak köfte yiyor bir de balık yer yararlı olanlardan o kadar ama böyle çocuk gelişir mi yani diye çok sinirleniyordum bu seneye kadar ama artık bıraktım çünkü kızım zeynep aslı maaşallah tadına bakıyor değişik yemeklerin ve beğenirse devam ediyor sebze çeşitleri yiyor hepsi olmasa da ama insan düşünmeden edemiyor ikisi de aynı ailenin yani aynı yemek kültürünün çocukları ama aradaki fark çok evet biraz bizim de alışkanlığımız kötü etkilemiş olabilir eşimle biz akşam yemeği yemiyoruz yani ben okuldan gelince 18:30 gibi yiyorum eşim daha erken yiyor çocuklar ise 19:30-20:00 arası yedikleri için birliktelik yok o yüzden görmüyorlar ve yaşamıyorlar sofra havasını bu eksikliği çok hissediyorum onlar adına çünkü misafir olduğu zaman bizimle oturup kendileri yemeğe o kadar hevesliler ki gözlerim yaşarıyor çoğu zaman

Allahım hiçbir çocuğu aile sofrasından mahrum etme



Hiç yorum yok: