5 Mart 2008 Çarşamba

HASTAYDIM EVDEYDİM

bugün ben(alperen) hastaydım gece kusmuşum ama uyanmamışım bile sabah annem gördü hemen nane limon ve ıhlamur karışımı kaynattı anneannemi çağırdı ve okula beni göndermedi aslı gitti tabii biraz sonra annem semineri olduğundan okula erken gitti anneannemden sonra babam geldi eve 11:30'dan 14:30'a kadar babam bana baktı daha doğrusu beraber uyuduk sonra o gitti
günümün gerisi iyi geçti dinlendim kendime geldim aslı gelince oynadık tabii annem gelince de hemen bizimle oynamasını istedik annemle en çok körebe ve kağıt -makas -taş oyunu oynamayı seviyoruz
iki gündür ayşe babaannemden(annemin babaannesi) istediğimiz çorbayı nihayet bugün yaptı ve biz de seve seve içtik eline sağlık babaanneciğim
Allahım hastalara tez zamanda şifa ver

bu gece kusmuş oğlum da anlamamışız hayret ettim her zaman kusarken ağlayıp uyanır ve uyandıdırdı ama yorgun olduğundan herhalde uyanamamış bile güzel oğlum neyse ki uzun süreli olmadı dinlenince evde toparlandı hemen Allah'a şükür akıllı uslu çocuğum her çocuk gibi evde tekken hiç üzmemiş kimseyi ama kardeşi gelince kimse aynı garantiyi veremiyor
olsun çocuklarımdan çok memnunum Allah bozmasın yine de gördüğüm çoğu kardeşten daha iyi anlaşıyorlar Allah hiçbir kardeşi birbirinden ayırmasın inşallah

Hiç yorum yok: