25 Mart 2008 Salı

YAP-BOZ YARIŞMASI

okulumdan bugün anneme yazı gönderdiler, yap-boz yarışması varmış başka bir özel okulda oraya katılmam için izin istiyorlar annemden.Annem de hemen kabul etti tabii zaten ben de istiyordum ,seviyorum da yap-boz oynamayı.

hergün yeni birşey çıkıyor ... bu sefer de yap-boz yarışması ama bu iyi bir şey gibi görünüyor tabii kazanamayıp da çok üzülmezse.Gerçi ben oğluma yarışmaya katılmak önemli kazanmasan da biz seni çok seviyoruz diyorum ve o güne kadar da hep konuşurum bu şekilde ama aynı zamanda çalışma olsun diye evde ne kadar yap-boz varsa anneannesi yığmış önüne ben gelene kadar, yarın da yenilerini alacağız...! işte hayat böyle geçip gidiyor halbuki ne sıkıntılar var çocuklarımıza hissetirmediğimiz ,onlar bir oyundur peşinde, biz ise rollerimizden yorgun bir köşede ama onların karşısında hep dinamik...
Allahım sen benim gibilere dayanma gücü ver

Hiç yorum yok: