4 Mart 2008 Salı

EV HALİMİZ



pazar günümüz hareketli geçtiğinden yeni bir haftaya biraz yorgun başladık gül öğretmenimiz hala hasta herhalde okula gelmiyor eve verdikleri ödevi annemle hemen yaptık çok seviyorum etkinlikleri annem bize 2 yeni yap-boz almış ben(alperen) hemen yaptım ama aslı biraz uğraşıp hemen pes ediyor önce biraz zor ama yaptıkça kolaylaşıyor çok seviyorum ben
aslı'nın aklı fikri saçlarla uğraşmak , gelinlik giymek neyse annem hevesini alsın diye biraz giyip sonra hemen çıkarmasına razı oluyor da sesi çıkmıyor bir daha


çok güzel olmuşum ama değil mi

uff bir de şu kazak olmasa içimde bütün süsü bozuluyor gelinliğin anneme bir türlü anlatamadım...

çocukların her istediğini yapmak gibi bir eğilimim yok ama makul orta yollarda anlaşmayı hedefledim hep ama babası maalesef daha radikal dinlemeden aklına yatmıyorsa ağzından laf bir kere çıkıyor gerçekten ve geri dönmüyor böyle olunca şımartan ben oluyorum aslında ben de fikrini söylesin durumu bir de onun açısından anlayalım istiyorum ve böylece çocuğumla uzlaşıyoruz ama anne baba arasındaki bu fark tabii ki çocuğun gözünden kaçmıyor ve bizim için hiçte iyi olmuyor ne yapacağım bilmiyorum ama ben uygulamamdan henüz bir zarar görmedim(eğer zararlıysa) çocuğumun sözlerime güvendiğini gözlemledim konuşuyor açılıyor bana bu iyi bir şey diye düşünüyorum

Allahım herkese akıl ve beden sağlığı bozulmayan çocuklar yetiştirmeyi nasip et

Hiç yorum yok: