31 Mart 2008 Pazartesi

CANIM BENİM

Yorucu bir tatilden sonra okula gittik bugün ingilizce hayvan isimlerini öğrendik.Annem geldiğinde biz her zamanki gibi evdeydik.Annem Aslı'nın ağzından ilk defa bana 'abicim' dediğini duydu ve tekrar söylemesini istedi Aslı da bana sarılarak bir daha söyledi'abicim' ama annem bir hata yaptı ve bana 'abin de seni çok seviyor Aslıcım değil mi?'dedi tabii benden beklenen bu sözü onaylamam ama öyle yapmadım ve Aslı küstü ve ağlamaya başladı.Annem babam üzüldü tabii, ben de üzüldüm ve sonra gidip ben de ona sarıldım iş tatlıya bağlandı.Anneannem bize balık almış akşam yemeği olarak zor da olsa bitirdim.Yemekten sonra babamla yine mistik güç oyunu adı altında güreştik, çok güzel oldu sonra da süt içip uyuduk.
Allahım hiçbir kardeş birbirinden ayrılmasın.




Kardeşler arası denge sağlamak ne kadar zorsa da ilişkilerini aynı düzeyde tutmakta o kadar zor.Her an davranış ve düşünceleri değişebiliyor.Çok güzel oynuyor bırakıyorum mutfağa gidiyorum biraz sonra çığlıklara koşup geliyorum.Çok karışmakta istemiyorum ama bazen o hale geliyorlar ki müdahale etmeden duramıyorum.Yine de kardeşler arasına pek girilmemeli diye düşünüyorum çünkü ne zaman araya girip birini avutsam diğeri hemen hem beni suçluyor hem de kendini sevgi olarak bizden soyutluyor o anlık tabii ama kalıcı olmaması için çok uğraşıyorum tabii.Babalarıyla araları düzeldi şimdi daha iyi ve huzurlular.Artık tek derdim Alperen'in yemek derdi artık ona da başka bir yazıda çözüm bulabilmek umuduyla.Müfettişler gitti okulca rahatladık.Bu sabah o kadar isteksiz kalktım ki, hiçbir iş yapmak istemedim buna ben bile şaşırdım.Yaptım tabii işlerimi ama önce hiç yapmadığım bir iş yarım saat kanepeye yatıp televizyon seyrettim, belli bir şey değil gezdim öyle kanallarda sonra boşver kalk bunlar sana gelmez dedim biraz da kendime geldim çok yorgundum yani yorgun uyandım bu sabah.Açtım bilgisayarımmı her sabah ki gibi hem türkülerimi dinledim hem de evi toparladım , eşim geldi kahvaltı ettik sonra da okula gittim gerisi hep aynı.
Allahım hiçbir anne yorulmasın ve hasta olmasın.

Hiç yorum yok: