18 Mart 2008 Salı

ANNEM HASTA

eskisi kadar resim çektirmek istemiyorum artık annem de zorlayınca böyle oluyor daha doğrusu ben başka şekilde poz vermek istiyorum annem de illa gül diyor durum bu
ama ben bebeklerimle çok mutluyum aslında
evet annem dün okuldan eve hasta geldi midesi bulanıyordu hep yattı yemeklerimizi yarım yamalak kendimiz yedik onu hiç üzmedik ama bugün iyi o yüzden de evi rahatça dağıtabildik sonra da beraber topladık annem iyileştiği için çok mutluyuz
Allahım kimsenin annesi babası hasta olmasın
dün hasta olduğum için çocuklarla beraber erkenden yattım o yüden yazamadım yoksa bu gece olduğu gibi her gece çocuklar uyuduktan sonra internete giriyorum sabah mide bulantısı ile uyandım nane yaptım biraz iyi geldi bir ara okulda da kötü oldum galete çay idare ettim ama eve zor düştüm artık iyice fenalaşmıştım hemen yattım abartmıyorum üstümü çocuklar giydirdi kanepeye yattım üstümü örttüler ve alperen anneannesinden telefonla aldığı tarif üzerine bana nane limon yaptı tabii ben de yönlendirdim yattığım yerden sadece ocağı yakmaya gittim kabarınca bir telaş beni çağırdı gene yavrum
artık bu işten sonra iyice gözlerim doldu yavrucaklar ilk defa beni böyle hasta gördüler çok merhametliler hemen yumuşadılar 'hiç üzmeyiz seni annecim' ,'dağıtmayız bugün evi','ne dersen yaparız' gibi sözler havada uçuşuyor onları hiç böyle görmemiştim gerçekten zor bir durum biraz da olsa büyüdüklerini anladım bazen anlamaz diye düşündüğüm konuları bir bakıyorum bana anlatıyorlar bize hep küçük geliyorlar ama çok zekiler bu zamane çocukları
bu hastalığımda bir şey daha anladım ki annelerin hasta olmaması gerekiyormuş ne yaparsak yapalım kesinlikle hasta olmayalım çünkü bütün ev perişan oluyor
Allah çocuklarımızı hep böyle merhametli ,hep böyle iyiliksever ve yardımsever etsin

Hiç yorum yok: