12 Mart 2008 Çarşamba

KARDEŞİZ

kardeşi olmak çok güzel bir şey okulda beraber evde beraber hiç sıkılmıyoruz hatta tek kalmadığımız için bizim için avantajlı bütün annelere tavsiye edebiliriz çocuklarını kesinlikle bu hayatta tek bırakmasınlar mutlaka kardeş hediye etsinler biz beraber oynuyoruz beraber yatıyoruz beraber evi dağıtıyoruz çok eğleniyoruz
hatta beraber kavga etmek sonra da yine beraber oynamak işte bu sadece kardeşlere özgü bir özellik
Allahım kimseyi kardeşşiz bırakma ve kardeşinden ayırma

Allah biliyor ya Zeynep Aslı'ya planlamadan sahip olduk ama hiç pişman değilim ilk öğrendiğim günden beri istedim hiç istememezlik hissetmedim evet çevremde çok istemeyen vardı bana baskı kuran çünkü Alperen daha 1 yaşındaydı ama ben yine de vazgeçmedim ve doğurdum çok memnunum iyi ki aradaki yaş farkı az olmuş iyi ki beklememişim ikinci çocuk için çünkü 4-5 yaş olsun diyordum fark ama hayırlısıymış ki böyle oldu şimdi beraber büyüyorlar ve hiç zorlanmıyorum ilk 2 yıl evet zorlandım çalıştığım için hep başka birilerine ihtiyacım oldu Allah razı olsun annem hep yanımdaydı ama ev hanımlarının işi daha kolay olur bu açıdan mutlaka en az 2 çocuk ve yaş farkı az olan kardeş olsun diye tavsiye ederim hem çocuk açısından da iyi farklı nesil olmuyor arkadaş gibi oluyor abilik ablalık taslama olmuyor aynı kafadan olduklarından birliktelik sağlanıyor
Allah çocuğu olmayanlara da çocuğu olanlara da hayırlı evlatlar versin

1 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Kardeşlik kadar güzel ona denk, karşılık gelecek ne var bilmiyorum.
Senin yavrucukların maşallah pek iyi anlaşıyorlar. İnşallah hep böyle devam eder. Ayrıca her zaman söylüyorum; annenin yakınlığından ve desteklerinden dolayı çok şanslısın.