23 Mart 2008 Pazar

BALIKESİR-GÜRE

Annemin okuluyla birlikte Güre kaplıcalarına haftasonu için gittik.Ama gece yolculuğu bizi biraz yordu.Çevremizi göremediğimiz için sıkıldık, mola yerlerindebiraz kendimize gelir gibi olduk ama sonra uyuduk tabii bol bol abur cubur yedik yol boyunca otele varır varmaz da odamıza gidip uyuduk

Sabah kahvaltısı bizim için ve annem için çok zor geçti çünkü hiçbir şey yemedik sadece süt içtik

Kahvaltıdan sonra annemin öğretmen arkadaşlarının çocuklarıyla biraz gezdik deniz kenarı ,çocuk parkı ve sonra Akçay'a gittik orada da gezdik yemek yedik ,dondurma aldık

Bu otelin esas özelliği odalarındaki banyoda kaplıca suyu olması bizde tabii bu fırsatı kaçırmadık ve kardeşimle beraber iki defa bu keyfi yaşadık.

Odamızı çok sevdik akşam yemeğinden sonra misafir bile çağırdık odamıza
Bu bizim ikinci otel gezimiz ve çok hoşumuza gidiyor.

Otelimizin çevre düzenlemesi çok güzel bol bol resim çektik Samet gezi boyunca en çok oynamaktan zevk aldığım arkadaşım

Buralarda her yer zeytin ağacı biz de otelimizin bahçesindeki zeytin ağacında hatıra fotografı çektirdik

bu bir günlük tatil(sadece cumartesi kaldık) bize çok iyi geldi, gezdik, eğlendik...

aslında hem gelirken hem de giderken feribota bindik ama sadece dönüş gündüze denk geldiği için bir kere bu keyfi yaşayabildik...

gündüz otobüs yolculuğu zor geçti ben annemin yanında, aslı anneannemin yanında oturduk ama bazen arkadaşlarımızın yanına sohbet için gidebiliyorduk bazen de onlar geliyordu.

işte bu resimde de arka koltukları işgal hareketimiz görülüyor , bir hızla bu haftasonu da geldi geçti kazasız belasız Allah'a şükür
Allahım herkese tatil yapma fırsatı ver
kısa bir kaçamak oldu okuldan arkadaşlarla haftasonu Güre'ye gitmek. hem daha çok vakit geçirmiş olduk beraber hem yeni yerler gördük hem de kaplıcadan yararlandık.okulda 10 dakikalık tenefüsler değil sohbet etmeye mecburi yapmamız gerekenlere bile yetmiyor bir koşturmaca geçiyor tenefüsler ancak arada bir boş dersin olacak ki iyice hazırlanasın diğer derse faaliyetlerini planlayasın, malzemelerini hazırlayasın diğer öğretmenlerden fikir sorasın ama 10 dakika da ancak boğazımızı dinlendirebiliyoruz o da bazen ,öğretmenliğin zorluğu anlatılmaz anlatılamaz çünkü bir dert yok ki ama seviyoruz ayrı ,sevmeyen beceremez zaten ben esas bu haftasonu dopingi moralman iyi geldi ama bu hafta müfettiş geliyor okula ,hem yol yorgunuyuz hem de zaten 1 gece kalmaktan hiçbir şey anlamadık rüzgar gibi geçti ama yine de Allah razı olsun bu geziyi ayarlayan okul aile birliği başkanımızdan
her yer zeytinlik çok güzel, hep yeşil. dönüşte istanbul'a bakınca hep beton biraz tuhaf oldum ama hala yeşil yerler olduğunu bilmek güzel.herhalde gezi boyunca kaplıcadan en çok ben yararlanmışımdır 3 defa girdim ama çok güzeldi ,nelere yaradığı yazıyor çok şey ama önemli değil önemli olan o sıcak suya girip şifalı olduğunu düşünmek bile yeterli benim için
Allahım dertlilere hastalara acil şifalar ver , herkese de tatil yapabilme fırsatı ver.