26 Mart 2008 Çarşamba

YENİ SAÇ MODELİM

Nasıl olmuş beğendiniz mi? Kendim yaptım kaç aydır bu saç modelini istiyordum annem uzatalım diyordu saçımı, geçen gün babamla berbere gittik ama onlar da bu şekil yapamadı ,ben de kendi işimi kendim gördüm ve sonuç mükemmel...

yoğun bir gündü sabah bir sürü ev işinden sonra öğretmen arkadaşlarla toplandık öyle moral olsun diye sonra okula gittik bu hafta hep teftiş var okulda ,bugün benim sınıfa da girdi müfettiş, vasat geçti bence çocuklardan dolayı tabii ,çok heyecanlandılar .Okuldan çıkınca baktım hava güzel annemi aradım çocukları hazırlasın da biraz gezdireyim diye.Çıktık şöyle bir dolaştık çok iyi geldi.Eve gelince oyun oynadık ,yemek yedik tv seyrettik ve sütlerini içip yattılar.Eve gelirken anneanneleri durmadı gene yap-boz aldı büyük yarışçı hazırlansın diye bakalım bu böyle kaç gün sürecek...Allahtan ikisi de seviyor da zevkle yapıyorlar, inşallah sonunda üzülmez.
Allahım sen çocuklarımı hep koru , gözet.

2 yorum:

sühendan dedi ki...

saç modelin gerçekten yakışmış.

İki çocuklu olmanız bloğunuza uğramama vesile oldu.Aralarında 1 yaş var.Zor olmadımı?bizimkilerin arası 3 yaş.Çok zorlanıyorum

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

ALPEREN,
Çok yakışmış, süpersin oğlum.