16 Mart 2008 Pazar

HAFTA SONU-1

cumartesi anneannemde misafirler vardı saysam bitmez şimdi çok kalabalıktık hepsi akraba konuştular, kuran okudular ,çay içtiler .biz de arkadaşlarımızla oynadık. bu davet tabii bize de yaradı çünkü sena ,gözde ve tuana arkadaşlarımız da gelmişlerdi ve bol bol oynadık hem terledik hem evi dağıttık hem de eğlendik....






pazar günü yine mimarsinan'daki yazlığımıza gittik .

öğlen çorbamı babam kendi yemeğe çalışıyor

ben de bana verecek diye bekliyorum...


ama annemin resim çektiğini görünce doğru yolu buldu ve bana yedirmeye başladı
babamın kucağında yemek beni çok mutlu ediyor


yemekten sonra deniz kenarına gezmeye indik.her kış sonrası sahilimiz değişir bozulur yaz sonu bıraktığımız gibi bulamazdık
bu sene de merakla indik sahile ama hiç değişmediğini görünce sevindik


yaz gelse de her gün gisek diye geçti içimizden çünkü deniz tabiri caizse çarşaf gibiydi ama sadece denize taş atarak eğlenebildik annem hep uyardı 'atmayın taşlar yosun tutuyor' diye ama bu havadaki tek eğlencemiz....


işte bahar geldi biraz da bahçemizi anlatalım ağaçlarımız çiçek açmış
yaz yakın bu erik ağacımız çok güzel oluyor erikleri yemeğe bekleriz


bugün diğer ağaçları da budatıyordu dedem gerçi biraz geç kalmış ama olsun inşallah bu yaz da meyvemiz bol olacak
Allahım bu yaz herkes bol bol meyve yesin


bahçede biz de çalıştık çok seviyorum bahçe işlerini budama yapan usta kesti biz de tırmıkla topladık dalları


Allahım herkesin gününü mutlu olacak şekilde geçirmelerini nasip et
bu haftasonuna aslında çok acı bir haberle girdik ama çocuklara pek belli etmedik
eşimin amcasının oğlu cuma namazında kalp krizinden vefat etti cumartesi defn edildi
daha önceden programlandığı için ben annemdeki davete gittim önce hem yardım etmem gerekiyordu hem kuran okunacaktı hem de uzun zamandır göremediğim akrabalarım gelecekti
sabah rutin temizlik işlerini yapıp iki makina çamaşır yıkayıp hem anneme hem de cenaze evine götüreceğim keki pişirip anneme gittim misafirler gittikten sonra bir de börek yapıp babam gelince çocukları anneme bırakıp babamla cenaze evine gittik ,baş sağlığı diledik ,kuran okuduk, döndük. eşim 2 gündür sabahtan akşama kadar hep oradaydı sadece pazar günü bizimleydi biraz geç gitti oraya ama insan yakınından biri ölünce daha çok etkileniyor yoksa her gün birileri ölüyor haberimiz yok ama tanıdık biri ölünce bir daha düşünüyoruz hazır mıyız ölmeye ahiret için ne birikimimiz var şimdi ölsek oradaki halimiz nice olur diye düşününce insan ürperiyor kimse tam anlamıyla hazır olduğunu iddia edemez diye düşünüyorum ama önemli olan bu değil
önemli olan bizim gerçekten elimizden geleni yapıp yapmamamız
Allahım senin sonsuz rahmetine güveniyoruz ve yine sana sığınıyoruz sen eksiklerimizi tamamla










Hiç yorum yok: