24 Mart 2008 Pazartesi

PSİKOLOG İLE RANDEVU

bugün bizim için sıradan bir haftaiçi okul günüydü, annemin okulumuzun psikologu ile randevusu vardı sabah o da bizimle geldi okula.akşam yine babam aldı bizi eve getirdi.sonra da babam beni traş olmaya götürdü, çok güzel oldum saçım bayağı uzamıştı sonra da eve geldik Ayşe babaannemin bizim için yaptığı çorbayı içtik, süt içtik ,yıkandım ve uyuduk.
Allahım herkesin evi huzurlu olsun.


sabahları çocuklarla servise binmem onları çok mutlu ediyor ben de her fırsatta binmeye çalışıyorum tabii işim varsa.okulumuzun psikologu ile iki ay önce Alperen ,bu ay da Aslı için görüştüm.Ama maalesef farklı tepkilerinin aynı sebebi olduğunu öğrendim.Alperen biraz içine kapanık ve çekinik;Aslı ise daha girişken fakat herşeye bağıran bir yapıda.Bütün bunların sebebi babalarıyla hiç vakit geçirmemeleri imiş, çocuklar öz güveni babalarından alıyorlar ve ortak geçirdikleri vakit olmazsa her çocuk değişik tepkiler verebiliyormuş.Bizimkilerin durumu da böyle işte Alperen'in mutlaka bir sportif faaliyete yazılması gerekiyormuş, Aslı'nın da sevgi ile destekli ilgiye ihtiyacı varmış yani böyle yapmıyoruz değil tabii ama işte dediğim gibi babayla daha fazla başabaşa vakit geçirmeleri gerekiyormuş ,o da zor bizim evde biraz bakalım nasıl kapatacağız bu açıkları.Her insan çocuğu için herşeyin iyisini ister tabii ama elinden belli şeyler gelir, işte bizimki de bu hesap, babaları da istiyor ama yapamıyor.
Allahım her evde anne ve babalar çocuklarıyla uyumlu ve mutlu olsunlar...

1 yorum:

Ayça dedi ki...

Bence çocuklar oldukça iyiler. Büyüdükçe babalarıyla geçirdikleri zaman artacaktır diye düşünüyorum. Anne ve babanın Farklı çalışma saatleri çocukları anne ve baba ile aynı zamanda birlikte olma ve aynı şeyleri paylaşmaya imkan vermiyor ne yazık ki.
Bir öğretmen olarak hep başkalarının çocuklarına yaptığımız yorumları bu sefer kendi çocuklarımız için bir başkasından dymak değişik olsa gerek :)